Followers

Thursday, 26 February 2009

Masing-masing dAh semakin dewasa..

Huuuhhhh......itulah keluhan dari ibu2 yang membesarkan anak2nya..tapi tak pernah serik dengan perangai anak2 serta sanggup menjaga bagai menatang minyak yg penuh.aKu? aKu semakin menginjak usia kedewasaan..



hari demi hari, bulan demi bulan dan tahun demi tahun, aKu serta sepupu2 aku yg lain makin dewasa...masing2 sudah tahu menilai diri sendiri.. pelbagai ragam yg ditunjukkan..Pening pale dibuatnyer dengan telatah mereka tu.. Namun, hanya sorang yg tetap tabah menghadapi dugaan itu...IBU..insan yg bergelar ibu lah yg sanggup melihat telatah anak2nya..ermm...aKu jugak sedar betapa murninya kasih seorang ibu..


gambar sepupu aku..Farisya, Wafa Adlina dan Amrina Rusyada...kamu semua memang baik.. Gambar ni depan Galeria Perdana di Langkawi..


Ni pula Aisyah, Hajar dan Kautsar..mase ni kitorang di Sarawak di depan rumah Yang Dipertua Sarawak...
Reaksi kOrang: