Monday, 16 March 2009

cOnvOcatiOn PTSS ke-3


Pada 06/April/2009 ni...


satu majlis konvokesyen akan berlangsung di Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin, Perlis..


aKu turut terlibat disebabkan aKu dah tamat belajar ler...ape daa...hehehe..


aKu mula rase gembira kerna aKu akan jumpe rakan2 aKu yg dah terpisah beberapa bulan lalu.. Walaupun kejap jer tapi rasenyer macam lame la jugak x jumpe diorang tu...Rindu la jugak..huhu..


Baju??huhu....aKu pun tak tau r nak pakai ape...tak yah pakai ape2 la...mesti gempaq..hehe...


ermm....pape pun wat kengkawan yg mengenali aKu especially ex-classmate aKu.., aKu ucapkan tahniah ler sebab berjaya jugak abis kan study kite tu...luv u all....see u at there k...



gambar hiasan..hehe

Reaksi kOrang: