Saturday, 21 March 2009

HandPhone aKu rosak...

wawawawa.....biLe fOn aKu nak eLok..dAh lame aKu tunggu...kDai tu caKap patutnyer smLm dah dApat...tapi...


wawawawawa.....aKu nak baLik fOn tu..


cePat la siapKan....aKu rindu r nGan fOn tu...


mcm2 aKu save dLm tu...


kaDang2 tiap2 maLam seBelum aKu tido aKu denGar laGu daRi fOn tu...


Kini....aKu kesepian tanpa telefOn di tangan....


Bilakah fOn aKu akan kembaLi pada diRi aKu yg dah rindu giLer kat fOn tu...


Nokia N95
ni r fOn aKu yg sedang di repair di kdai telefOn r...huhu.. tak kan kat kdai basikaL kOt..
Reaksi kOrang:

1 beri komen di sini:

Manje said...

tak best kan takde enpon~??
manje pon kalau takde enpon macam sibuta hilang tongkat...
moga leya cepat dpt balik enpon tu ya...