Followers

Friday, 17 April 2009

Tag lagi...Kali ni daRi SeLamBurb












Pic: Ni famiLy LeYa..

- Nama timangan
1) family –> angah, illya
2) schoolmate –> illya
3) collegemates –> LeYa, illya
4) bloggermates –> LeYa

- Anda seorang yang
1) baik budi & pekerti...huhu...ner la aKu tau...aKu tak tau menilai sape diRi aKu yg sebenar.

- Insan istimewa dan kenapa dia teramat istimewa
1) Keluarga – memang r...coz daRi keLuarg la bermula nyer kita kan...Lagipun keLuarga jer yg tahu isi hati kita..

- Lagu kesukaan sekarang
1) ST 12 – Jangan Pernah Berubah (coz lagu nih telah menyentuh hati n perasaan aku..)
2) Backstreet Boys - As long As You Love Me (lagu kenangan aKu beRsama...hehe..Rahsia..xleh gi tau)
3) Axl's – Andai Dapat Kuundurkan Masa (Pun xleh gi tau..huhu)
4) Avril Lavigne – Sumer lagu dier aKu suke(haha...)
5) Wali Band – Sahabt Aku Cinta (Indo Band)

- Benda wajib dalam handbeg?
A) Dalam dompet:

1) IC
2) Lesen
3) Bank Card
4) Wang

B) Dalam handbeg:

1) Handphone
2) Compact Powder, Lipstick (senang cite alat mekap r..tp aku nyer tak banyak pun)
3) Inhaler (ubat sedut asthma..aKu kan asthma..kene r bawak ke mana ku pergi)
4) Pen dan buku catatan kecil (untuk kegunaan penting)

- Kali terakhir nangis
1) Baru minggu yg lepas (sebab nyer...hehe..Biarlah rahsia)


- tag ramai-ramai rakan kamu (siapa yang suka tag pun boleh amik)

1) Shehbellamy
2) Maxstoto / Syahril
3) Yen
4) Sumee
5) Nana-Onesweetday
6) Sajeedhani

Cukup r tuh...tak payah ramai-ramai sgt.. yg len tu kalu nak wat, silakan jer...


Reaksi kOrang:

3 beri komen di sini:

Selamburb said...

trima kasih..
kerana bg komitment..
x sangka btol br dpt terus zzuupp..
mcm pelesit..hehe

paan said...

hahaha.aku pun kena tag ngan selamburb gak..

Y e n. said...

uisyh..
kena tag lak..
adess...