Selasa, 2 Jun 2009

Sebuah Janji


Ya Allah
Menjelanglah siang
Beredarlah malam

Diufuk ini
Aku hanya menghampar tangis
Pada sendu yang tak terubat
Mengharap janji dari-Mu
Keampunan dari-Mu


Sampai bila
Mahu aku menanti
Saat pertemuan
Yang menyiksa hatiku
Aku tidak seperti Rabiatul Adawiyah
Pantaskah aku menjadi sepertinya
Menolak cinta kerana sebuah CINTA

Harapan yang kupintal
Bilakah kan bertaut pada pertemuan
Sebuah kasih yang kuharap
Bilakah kan tertunai


Janji itu kunantikan
Saat jasad bercerai nyawa
Tapi pastikah aku dapat bertemu
Sesuatu yang aku rindu
Maafkanku jika luahan ini hanya di bibir
Tapi aku harap ianya kan lahir
Menyemai rasa kasih
Menyemarak jua rasa rindu
Untuk bertemu-Mu
Wahai Rabbul Jalil…

0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com