Sunday, 30 January 2011

Excitednyer aku...

Lewat petang tadi, aku ke rumah makteh... Watpe kat situ??? Sepupu ku, Fatin akan bertunang pada 03 Februari ni.. So, kami berkumpul beramai2 untuk membantu mengemas rumah... Aku tak sangka... kejap jer mase berlalu... Dulu, aku dan Fatin serta sorang lagi sepupuku, Sarah sering bermain bersama.. Aku lah yg paling tua di antara mereka... Tapi, kini Fatin yg akan menyusul dulu ke gerbang perkahwinan... Mungkin dah jodohnya... Aku tumpang gembira melihat yg dia akan bertunang tak lama lagi... 

Hah! tuh dia... gambar di bawah ni adalah pelamin tunang Fatin yg akan digunakan pada hari berlangsungnya kenduri tunang tuh nanti.. Setelah penat mereka menghias ni lah hasilnya... Namun ia masih belum siap sepenuhnya memandangkan masih ade lagi kelengkapan yg belum mencukupi... Bak kata orang, tak siap pagi laa... Tapi dek excited nyer aku...tuh yg dah keluar entry picture ni...hehe....



SeLaMaT BeRtuNanG buAt sePuPuku, Fatin Nabilla
Reaksi kOrang:

0 beri komen di sini: