Followers

Tuesday, 24 September 2013

Jana Pendapatan Melalui Blog


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Duit

Semalam aku keluar untuk pergi photostate sijil2... Dan kemudian, terdetik di hati untuk meninjau baki simpanan dalam bank... 

Dan aku terkejut... Pendapatan blog aku dah dimasukkan... Aku pun keluarkannya untuk membuat duit perbelanjaan harianku... 

Alhamdulillah... segala puji bagiMu... Aku masih mampu mengecap kebahagiaan di dunia ini. Aku bersyukur sangat2 dan berazam untuk lebih gigih dalam kerjaya sebagai seorang blogger... YA! Siapa kata blogger tidak boleh menerima pendapatan?? Ramai yang dah buktikannya. Saya juga dah pun buktikannya. 

Terima kasih jua pada rakan2 LeYa's Blog yang banyak membantu saya dalam menulis entri di blog selama ini. Jasa kalian amatlah saya hargai... Iloveyousomuch...hehehehe....
Reaksi kOrang:

8 beri komen di sini:

Asha Lya said...

Wahh syukur akak rezeki kan ;)

Eira Aikawa said...

Alhamdulillah...
Gunakan duit tu ke arah kebaikan..

Illya LeYa said...

Alhamdulillah...
Ye sy akan gune kan ke arah kebaikan..

S.K.A said...

Alhamdulillah rezeki =) tp 2 duit hasil blog?? hasil nuffnang ke??

Illya LeYa said...

Yela S.K.A. mane lagi..

Affy Afiqah said...

alhamdulillah, rezeki daripada Allah :)
ika ada terfikir jugak nak letak nuffnang tapi tak tahu patut atau tidak huhu

thomas said...

Blog memang boleh menjana pendapatan.

Cik Itah@RRP said...

alhamdulillah...tahniah :)