Rabu, 13 November 2013

Design Header Blog/Website

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Memiliki sebuah blog / website tidak asing lagi di dunia IT kini. Sedangkan kanak-kanak berumur 12 tahun juga sudah pun berjaya mempunyai blog mereka tersendiri. Mereka tahu untuk menulis sesebuah cerita di blognya dengan pelbagai genre. Dan apabila sudah memiliki website / blog, setiap blog itu perlu mempunyai header yang menarik lagi tertarik untuk membuatkan para pembaca mereka teruja untuk melihat blog mereka itu. 

Hari ini, dalam tak sedar LeYa sudah agak banyak juga menghasilkan header blog untuk blogger2 yang ingin membuatkan blognya dilihat ramai. Pada mulanya tidak yakin dengan kebolehan dan kemahiran yang ada pada LeYa tetapi dengan kecekalan hati dan membaca motivasi-motivasi diri untuk maju, LeYa teruskan jua. 

Kini, LeYa boleh merekabentuk header blog / website yang anda inginkan dari yang statik kepada yang dinamik. Pembinaan rekabentuk header ini dibuat 100% oleh LeYa dan sedang menambahbaik idea kreatif untuk menghasilkan hasil kerja yang lebih efektif dan kualiti. 

LeYa's Blog
Milik LeYa sendiri yang entah kali keberapa diubah.

Ini Blog Aku Punya
"Ini Blog Aku Punya" Blog kepunyaan Encik Tunang

 Laman Pendidikan

 Eisya Farisya

 Blog Wafa

Untuk Tempahan bolehlah hubungi pihak LeYa Production:

5 ulasan:

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com