Sabtu, 23 November 2013

Review Blog: Follower ke-600

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Berbanyak-banyak terima kasih diucapkan kepada rakan2 blogger di luar sana yang turut sama memeriahkan aktiviti di blog LeYa ini... Tanpa anda siapa lah LeYa... LeYa banyak menulis catatan harian LeYa di blog ini. Namun, masih ramai juga yang meminati serba sedikit apa yang LeYa tulis di sini. Tidak tahu untuk melafazkan kata-kata betapa bertuahnya LeYa sebab dapat rakan2 blogger di luar sana yang kerap mengunjungi blog buruk LeYa ini. Hehehehe....

Dalam meniti nama di persada dunia Internet dengan meletakkan LeYa's Blog sebaris nama dengan blogger2 yang sudah mempunyai "Follower" yang sudah ramai sehingga mencecah puluhan ribu. Setiap inci penulisan yang LeYa tulis di sini lahir dari hati yang ikhlas serta banyak diambil dari rentetan perjalanan hidup LeYa di dunia yang fana ini. Bagaimana menjalani kehidupan harian? Cara kehidupan seorang yang bergelar blogger? Kehidupan bersama gambar-gambar fotografi yang dirakam di lensa Canon 1100D LeYa. Dan, mungkin juga sedikit tips dan berita terkini yang LeYa masukkan di ruang entri LeYa. 

Kali ini, dengan berkat dan kerajinan LeYa dalam membuat entri hampir pada setiap hari, LeYa telah memiliki Jumlah Follower seramai 600 orang. Pada mulanya, agak sukar untuk mendapatkan jumlah follower lebih 500 orang tapi alhamdulillah anda semua lah yang telah memberi sinar baru dalam blog LeYa ini. Dan kini, LeYa menyimpan hasrat untuk memiliki follower seramai 1000 pula. Mungkinkah ada insan2 yang bergelar blogger sudi mengikuti perkembangan di blog LeYa ini?? 

Follower
Follower LeYa yang sudah mencapai 600 orang

Yeah! Terima kasih kepada Nur Fajariah yang sudi mengikuti perkembangan LeYa's Blog ini. Dan kerana anda yang telah menjadi insan bertuah hari ini, LeYa memberi penghargaan kepada blog anda dengan membuat review blog anda pada entri kali ini.
Follower ke-600
Follower ke-600
 WoW! Meminati K-Pop... Banyak entri yang di post berkaitan dengan Korea.... Ya! Itu hak peribadi masing-masing dalam menulis di blog mereka. Tak salah pun dan mungkin itu adalah hobinya... Jumlah follower untuk blog Nur Fajariah yang LeYa tahu hingga kini adalah seramai 244 orang. Blog yang berlatarbelakangkan warna biru. Cantik dan kemas untuk dilawat setiap kali blogwaking. Jadi, kepada rakan2 blogger LeYa yang lain apa kata kita menambahkan lagi koleksi rakan kita dengan menyertai dan mengikuti blog Nur Fajariah ini. Bukan sukar pun nak klik butang follow di setiap blog. Hanya klik "follow" dan klik "done". Anda sudah pun menjadi seorang ahli dalam blog-blog yang anda ikut. 

Follower Nur Fajariah
Jumlah Follower untuk Blog Nur Fajariah

8 ulasan:

  1. alamak!baru perasan blog kena review.terima kasih =) and thanks jugak sebab sudi follow blog saya ^^

    BalasPadam
  2. tahniah diucapkan kerana follower telah bertambah dan tahniah diucapkan kepada follower tersebut juga...semoga terus berblogging secara sihat yer...

    BalasPadam
  3. wah :D Blog aunty sangat best!!!!
    Purple!!! <3

    BalasPadam
  4. Tahniah tuk follower ke 600..sya mau snggh ke blog nur fajar :)

    BalasPadam
  5. Good afternoon and greetings introductions, please visit my blog, or to https://play.google.com/store/apps/details?id=air.PuzzleBarbie and https://play.google.com/store/apps/ details? id = air.KumpulanDongeng, there is a children's story and puzzles to educate and hone the intelligence of children, perhaps you possessed child, brother, or nephew, please try the FREE, hopefully useful, thank you.

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com