Tuesday, 26 August 2014

Kelab Blogger LeYa

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera…

Yeah! Bertemu lagi kita dalam entri hari ini. LeYa kembali seronok menulis entri di blog ini apabila kehadiran LeYa dalam dunia blog semakin dikenali ramai. Walaupun tidaklah sehebat Ben Ashaari, Hasrul Hassan, Fatin Liyana, Halim Brothers dan ramai lagi yang hamper setiap hari menulis entri lebih dari satu entri. Memandangkan LeYa hanya part time sahaja bersama blog, LeYa akan tetap menulis entri walau hanya satu entri sahaja. LeYa suka melihat bila blog kesayangan LeYa ini ada juga yang sudi menjenguk dan membacanya walau entri-entrinya banyak berkisar kehidupan harian LeYa.

Oleh itu, LeYa telah menubuhkan satu kelab untuk para peminat pembaca blog LeYa untuk sering mendapat info di situ. In shaa Allah, suatu hari nanti LeYa akan buat satu perjumpaan beramai-ramai bersama blogger-blogger dari Kelab Blogger LeYa(KBL). Mungkin esok atau lusa, minggu depan, tahun depan, LeYa tidak pasti. Semuanya atas perancangan Allah S.W.T. LeYa bangga memiliki rakan-rakan blogger seperti anda yang kerap kali dating singgah ke blog yang serba kekurangan ini. Sungguh terharu apabila ada saja komen yang ditinggalkan pada setiap entri.

Kelab Blogger LeYa
KBL


Jutaan terima kasih LeYa ucapkan kepada anda yang sering memberi komen dan cadangan dalam LeYa mengharungi dunia blogging selama lebih kurang 6 ke 7 tahun ini. Bukan mudah untuk menjadi seorang blogger yang benar disayangi dan disukai para pembacanya. Kita perlu mencari idea-idea bernas sebelum menulis sesuatu entri untuk tatapan pembaca. Jadi, buat para blogger sekalian, LeYa saying kamu semua. Satu penghargaan yang tidak ternilai LeYa dapat dari anda.

Kelab Blogger LeYa
Reaksi kOrang:

0 beri komen di sini: