Rabu, 1 April 2015

Drama Bersiri Suami Sebelah Rumah Semakin Mantap

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Hari ini 1 April 2015. Hari yang ditunggu-tunggu rakyat Malaysia di mana hari ini bermulanya era GST. Apa itu GST? GST adalah Good Service Tax. Nak tahu lebih lanjut boleh layari laman blog HasrulHassan kerana beliau banyak menulis tentang GST. 

Suami Sebelah Rumah

LeYa di sini bukanlah nak bercerita tentang GST yang mungkin banyak blogger sudah pun menulisnya. LeYa nak cakap yang drama Malaysia sejak akhir2 ni menjadi rebutan untuk ditonton. Seperti drama bersiri "Suami Sebelah Rumah" yang diadaptadi dari novel hasil karya Ana Sofiya, memang memberi kesan yang menarik untuk LeYa tontonnya pada setiap hari Isnin hingga Khamis jam 6.30ptg. 

Suami Sebelah Rumah

Pembikinan ceritanya yang mantap ditambah lagi pelakonnya yang comel dan hebat Izzue Islam dan Ayda Jebat sebagai hero dan heroin nya, membuatkan lagi untuk LeYa tidak sabar menunggu episod seterusnya. Gandingan dua pelakon itu memang secocok dan terhibur sekali apabila menontonnya.

Keluar sahaja dari pejabat pukul 5.00ptg, LeYa terus pulang ke rumah untuk menantikan drama bersiri kesukaan ramai ini. 

Suami Sebelah Rumah

2 ulasan:

  1. tiba-tiba rasa nak tengok pula cerita ni...he he he...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jom3x... Saksikan cite ni..setiap isnin-khamis...kul 6.30.. Best tau

      Padam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com