Thursday, 2 April 2015

Roadshow Pameran Hijab dan Kecantikan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Roadshow Pameran Hijab dan Kecantikan

Haiii semua... Dah masuk hari Khamis pun rupanya hari ni. Dan hari ini adalah hari kedua berlangsungnya GST. Dan hari ini juga hari terakhir LeYa menggantikan puasa. Alhamdulillah...selesai juga sebelum Ramadhan menjelang. 

Nampak banner di atas tu?? Ha! Apa tunggu lagi jom kita sama-sama meriahkan lagi di pameran hijab di sana. Pameran hijab dan kecantikan ni akan bermula pada esok Hari Jumaat bersamaan 3 April 2015 dan bermula pada jam 11.00pagi. Pameran ini berlangsung selama 3 hari di iDCC, Seksyen 15 Shah Alam. 

Alhamdulillah... Syukur kerana hari ini ramai sudah golongan wanita yang telah berhijab. Dalam menuju arus kemodenan ini, kita sebagai wanita sepatutnya berhijab dengan sempurna. Hijab ini kan adalah tuntutan dalam agama Islam. Kenapa kita perlu menidakkannya lagi. Aha...kalau LeYa berbicara pasti panjang menjela. 

Roadshow Pameran Hijab dan Kecantikan

Akhir kata dari LeYa jom ramai2 serbu ke Pameran Hijab itu esok...
Reaksi kOrang:

2 beri komen di sini:

iuzira said...

tingin nak pegi tapi tak tau jalan

Illya Farhana said...

Waze kan ade...gune la waze..hehe