Monday, 8 June 2015

Tahniah Kerana Terpilih!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Alhamdulillah, berkat dan tunjuk ajar ku sifu dari Tuan Blogger Area, LeYa Blog sekali lagi mendapat sambutan dari ramai pihak. LeYa selaku blogger telah terpilih untuk turut serta ke Majlis Penyampaian Hadiah Peraduan Bonanza Orang Kampung 2015. Buat pertama kalinya, selama hampir 6 tahun dalam dunia blogging, pada tahun ini lah memberi seribu sinar buat blog buruk LeYa ini. 

Majlis Penyampaian Hadiah Peraduan Bonanza OK 2015

Majlis Penyampaian Hadiah Peraduan Bonanza OK 2015 ini dianjurkan oleh Orang Kampung Corporation (M) Sdn Bhd. Majlis ini akan berlangsung di Hotel Seri Malaysia, Ayer Keroh pada 13 June 2015 dan akan bermula pada jam 10.00 pagi. Majlis Anugerah ini juga berlangsung pada tarikh yang sama dengan Sepetang Bersama Blogger 2015 (SBBYeos 2015). Atas tugas lain, pada tahun ini, LeYa terpaksa sekali lagi tidak dapat menghadirkan diri ke SBBYeos yang akan berlangsung di Putrajaya. Insya-Allah, pada tahun hadapan jika berkesempatan LeYa akan cuba turut serta. 

Majlis Penyampaian Hadiah Peraduan Bonanza OK 2015

Siapalah LeYa dan Blog LeYa yang dahulunya tidak ada tempat di mata para pembaca. Blog yang tidak tetap trafik blognya. Adakala turun, adakala naik, masih tetap mendapat tawaran ini. LeYa akan diberi tugas untuk menulis review produk Orang Kampung dan diberi peluang untuk beramah mesra bersama pemenang Peraduan Bonanza OK 2015. Berasa teruja untuk turut serta dalam majlis itu, LeYa dengan rendah diri menerima jemputan ke Majlis Penyampaian Hadiah Peraduan Bonanza OK 2015. 

Majlis Penyampaian Hadiah Peraduan Bonanza OK 2015

Syukur sangat di atas kurnia-Nya yang tidak ternilai ini. Rezeki yang datang tanpa disangka memberi kehidupan dan sinar baru untuk LeYa dalam dunia blogging pada kali ini. 
Reaksi kOrang:

7 beri komen di sini:

Tasha Aqisha said...

tahniah
http://cercitertashaqisha.blogspot.com/2015/06/bertatihlah-dengan-kaki-sendiri.html

Irna Nurasikin said...

Tahniah....Rezeki...

Mila Hilas said...

semoga terus maju dlm dunia blogging

Normi Nieza said...

tahniah..:)

zai zamree said...

tahniah

Nao Mei said...

Wah untung dik..akak nie..masih duduk diceruk dapur..hahaha....tahniah buat lya

Siti Aisya Ibrahim said...

wah bestnya! tahniah yer :D