Thursday, 6 August 2015

Homestay Berkonsep Mewah, Santai dan Romantik

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Buat para pembaca LeYa yang setia ni tengah buat apa tu? Dah masak untuk juadah tengah hari.. Hehehe... Di kesempatan tengah hari ni, LeYa nak kongsikan lagi tentang penginapan di Homestay yang terletak di Melaka.


Almaklumlah dah nak cuti hujung tahun. Pasti ramai ibu bapa sedang mencari-cari tempat menarik untuk dilawati bersama anak-anak sepanjang musim cuti sekolah. Tak perlu pening lagi. Jom ke Melaka. Melawat bandaraya bersejarah. Melawat Melaka sama seperti melawat Malaysia. Ditambah lagi, LeYa akan bercerita tentang penginapan di Homestay.

Sepanjang musim cuti sekolah nanti, dah tentu dan pasti bilik-bilik di hotel akan kehabisan untuk diinap. Jadi, tak perlu risau lagi, sekarang sudah ramai yang menyediakan perkhidmatan homestay.

Sebut pasal homestay, pasti ramai yang punya pengalaman bermalam di sini. Bagi keluarga yang mempunyai bilangan ramai, mereka lebih gemar untuk memilih menginap di homestay berbanding di hotel yang hanya disediakan ruang bilik tidur sahaja. 

Sekarang... Mudah jer nak bercuti kan... Klik2 di hujung jari, dah dapat cari homestay.

QASEH SAMUDERA CONDOSTAY

Sebuah homestay yang menawarkan penginapan berkonsep mewah, santai dan romantik.






Kemudahan yang disediakan:-
  • 3 bilik tidur & 2 bilik air
  • Ruang Tamu + Air Cond + Kipas + TV LCD 42" + ASTRO (Super Pack 1)
  • Master Bedroom - Katil Queen + Air Cond + Kipas + TV LED 32"
  • 2nd Bedroom - Katil Queen + Air Cond + Kipas
  • 3rd Bedroom - 2 Katil Bujang + Air Cond + Kipas
  • Ruang Dapur - Peti Ais, Mesin Basuh




Kemudahan Tambahan:-
  • Pool / Child Pool
  • BBQ Area
  • Gymnasium / Tenis Court
  • Bicycle
  • FREE WIFIWIFI


Lokasi
Tanjung Samudera Condominium, Pantai Puteri Melaka

Kadar Harga
  • RM 350.00 ( 2hari 1malam)
  • Max Person - 10/pax
  • Tempat letak kereta hanya untuk 2 buah kereta.
  • Tempahan diperlukan dengan deposit RM100.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi:

Call/SMS/Whatsapp
019-7730084 (Muhammad)
Reaksi kOrang:

4 beri komen di sini:

Farah Waheda Wahid said...

wahhh menarik nih... terima kasih, akan take note...

Eintan Nurfuzie said...

mmg nampk mewah..

Cik Mun said...

cantiknyeee..kebetulan memang mun nak gi melaka nanti ni..

Along Polimas said...

BEST....
harga pun murah sangat nie..nak kena try bermalam nie..