Sabtu, 22 Ogos 2015

Mobile Home Spa Pertama di Melaka

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Chinta Beauty & Wellness | Okay. Yang pertama sekali bila sebut tentang spa, pasti ramai yang akan terfikir mahal dan tiada masa untuk ke tempat atau kedai spa tersebut kan. Adakah anda kelihatan letih dan tidak bermaya? Keadaan kulit wajah juga kian kusam?  Risau dengan segala masalah yang dihadapi. Kedai spa jauh? Jika ya, LeYa amat syorkan anda untuk mendapatkan tawaran pakej yang disediakan di sini. Chinta Beauty & Wellness ada menyediakan rawatan spa buat anda yang sedang tercari-cari akannya. Lebih menarik lagi, ia menjalankan perkhidmatan spa bergerak iaitu mereka akan datang rumah ke rumah bagi yang tidak berpeluang untuk ke spa. Memang berbaloi dengan harga yang ditawarkan!


Chinta Beauty & Wellness menyediakan perkhidmatan rawatan spa seperti body massage, body scrub massage, aromatherapy massage, relaxing facial massage / refreshing facial massage, foot spa reflexology, sauna herbs dan lain-lain. Anda tidak akan rugi dengan perkhidmatan yang disediakan di sini. Kalau nak diikutkan memang sangat banyak tawaran yang dipromosikan, sangat sesuai dengan pakej rawatan spa yang disediakan di sini.


Intensive Body Cream

 


Intensive Body Cream berfungsi untuk merangsang proses pemecahan sel-sel lemak dalam badan. Ia telah terbukti secara saintifik serta diperakui oleh badan-badan kosmetik. Intensive Body Cream ini merupakan produk formulasi terkini yang bermutu  dan terbukti berkesan. 


Antara kelebihan produk Maida Muslimah adalah: 



Berminat untuk mendapatkan servis ini? Anda boleh dapatkan nombor telefon yang tertera dan buatlah tempahan secara eklusif anda sekarang!

Hazlinz                  : 013-2092023
Email                     : ezlinlovender76@gmail.com

0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com