Followers

Tuesday, 22 December 2015

Rahsia Wanita: Bio Seleza Feminine Pad

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Apa itu Bio Seleza? Tahukah anda pembunuh no. 2 kaum wanita adalah kanser serviks? Terciptanya Bio Seleza Feminine Pad ini adalah cara yang paling berkesan buat kaum wanita untuk penjagaan kesihatan mereka.



Banyak yang kita sudah dengar masalah kesihatan wanita berkaitan dengan pemilihan pad yang tidak betul. Sebelum lebih banyak LeYa berbual bicara di sini, apa kata kita lihat dahulu sedikit pengenalan tentang tuala wanita.

Sejarah Tuala Wanita (Feminine Pad)
Dalam Wikipedia, sejarah tuala wanita direkodkan sejak kurun ke-10 lagi iaitu sama dengan zaman Universiti Al-Azhar ditubuhkan. Hal ini menunjukkan betapa lamanya sudah ada tuala wanita ini.
Di Malaysia pula, kaum wanita menggunakan kain batik sebagai alas atau pelapik darah haid dan dilipat menjadi seperti lampin. Kemudian, era pemodenan melangkau ke Malaysia dan tuala wanita yang pertama pernah wujud ketika itu adalah Sanita.Dan sehingga kini, dapat kita lihat pelbagai bentuk dan saiz tuala wanita dijual di pasaran.

Apabila terlalu banyak penjualan tuala wanita, masaslah lain pula yang timbul.

Berlakulah MASALAH KESIHATAN bagi kaum wanita.

KENAPA INI BERLAKU???

Tahukah anda, kebanyakan brand tuala wanita yang ada di pasaran menggunakan pelbagai proses, malah ada yang menggunakan bahan-bahan kimia untuk kelihatan lebih nipis, berbau wangi dan banyak lagi. Kononnya, dikatakan untuk mengurangkan kos. Akibatnya kaum wanita yang menggunakannya mengalami masalah kesihatan yang teruk.

Antara bahayanya ialah dioxin yang disebabkan proses pemutihan kertas kitar semula. Tuala wanita itu menggunakan kertas kitar semula yang diproses, dibersihkan guna bahan kimia, dan diputihkan supaya nampak bersih.

Bagaimana DIOXIN boleh meresap ke dalam rahim?
Darah haid yang keluar akan memasuki tuala wanita melalui permukaan jaringan atau bukan kain kapas. Jika permukaan tuala wanita tersebut berlubang, maka gas toksin yang dibebaskan akan terus berhubung dengan kulit dan akhirnya menyebabkan jangkitan. Jika permukaan tuala wanita bertukar menggunakan kain kapas semulajadi, ia akan menyerap segala gas bertoksin. Ia akan mengelakkan daripada masalah jangkitan, alahan, gatal atau ruam. Darah haid mengalir dari uterus dan diserap oleh tuala wanita. Sejenis gas bertoksin yang dinamakan dioksin akan dibebaskan melalui sistem pemeluapan. Dioksin akan diserap kedalam rahim melalui saluran uterus dan akhirnya sampai ke ovari melalui tiup fallopian.

Kalau anda nak buktikan sendiri, anda ambil pad anda..Anda buka bungkusannya, koyak bahagian tengah dan tarik keluar ‘KAPAS PALSU’ dan rasai dengan jari2 anda. Bukan kapas kan???Itu sebenarnya kertas kitar semula, pad kitar semula yang diputihkan dengan KLOROX dan dilembutkan dengan SOFTLAN…saya pun terkejut, lerai bila diramas2..kat plastik pembungkus state 100% kapas..tapi menipu jek lebih. Yerla, sape pernah korek isi perot pad tu kan?? ..huhuhu

Jom kita sambung belajar lagi tentang DIOKSIN ..!!!!
Dioksin juga menyebabkan:
* Ketidakstabilan hormon
* Kanser Payudara
* Kanser Ovari
* Kanser Usus
* Endometriosis
* Kemandulan
* Fibroid
* Keguguran
* Jangkitan pada uterus
* Melemahkan sistem imuniti badan

DIOKSIN ni akan diserap oleh faraj dan masuk ke dalam rahim kita dan risikonya, sel-sel KANSER akan diaktifkan.
Selain itu, risiko lain DIOKSIN ini akan mengaktifkan sel FIBROID , menggalakkan pembiakan bakteria dan sebagainya. 
Semua wanita ada fibroid. Yang bezanya sama ada fibroid tersebut aktif atau tak. Tapi, tahu ke kita sama ada fibroid kita tu aktif ke tak aktif kan. Sehinggalah fibroid kita membesar dan terus membesar sehingga kita kelihatan seperti mengandung! Pernah dengar istilah “busung”? Ada segelintir wanita dikatakan mengalami busung disebabkan fibroidnya membesar dan sekaligus membengkak. 
Selain itu, masalah wanita lain yg majoriti mengalaminya adalah SENGGUGUT setiap kali datang bulan/haid.
Memang setiap wanita di dunia ni ada mengalami masalah SENGGUGUT. Tetapi apa yang membezakan adalah dari segi kekuatan sakit SENGGUGUT setiap individu. SENGGUGUT yang normal tidak akan menjejaskan kehidupan harian. Tapi ia menjadi tidak normal jika, apabila datang haid, sakit SENGGUGUT yang dialami terlalu kuat sehingga wajah dan badan menjadi pucat, hampir pengsan dan yang paling teruk sehingga perlukan injection ubat tahan sakit.
Begitu juga dengan CYST

Cyst adalah salah satu penyebab sukarnya mengandung kerana dalam sesetengah kes, apabila dibedah dan dikeluarkan cyst, ada janin yang terhimpit di dalam cyst. Walaupun cyst berjaya dibuang, ianya akan tumbuh kembali kerana cyst ini ada ‘ibu’nya. Dalam pemeriksaan kesihatan yg dibuat, cyst banyak menyerang wanita yang berusia 23 tahun ke atas. Tidak terkecuali wanita yang sudah berkahwin mahupun yg masih bujang. 
Banyak lagi masalah-masalah sakit puan yang lain. Faktor-faktornya mungkin kerana corak pemakanan yang tidak sihat, kehidupan seharian yg tidak aktif, tidak cergas, pendedahan kepadan bahan-bahan kimia sama ada daripada persekitaran, daripada kosmetik atau daripada bahan2 kegunaan seharian contohnya seperti PEMAKAIAN TUALA WANITA BIASA di pasaran. 

***********************************************************************************

MEMPERKENALKAN BIO SELEZA FEMININE CARE



Bio Seleza Feminin dirumus khas dengan bahan-bahan yang dapat membantu melegakan masalah berkaitan haid serta ketakselesaan akibat haid. Dengan tambahan 8 Kelebihan Unik, Bio-Seleza memperbaiki kebersihan feminin serta menggalakkan perlindungan kesihatan yang optima sepanjang hari.

BIO SELEZA FEMININE PAD yang diperbuat daripada kapas, mengandungi tenaga Bio Velocity, Far Infrared Rays, Nano Silver & Ion Negative yang dapat membunuh bakteria dgn berkesan disamping membantu melancarkan peredaran darah & memberi tenaga telah berada di pasaran. Ciri-ciri ini hanya terdapat pada Bio Seleza sahaja lebih2 lagi BV tu.
Boleh digunakan oleh kaum lelaki untuk membantu masalah angin pasang, buasir, memelihara “kelelakian” & pelbagai lagi fungsi lain melalui tenaga Bio Velocity & FIR.

CIRI-CIRI UTAMA BIO SELEZA FEMININE PAD:
* Tiada bau yang tak menyenenagkan kerana ada funsi penyahbau.
* Lembut dengan lapisan bebas habuk yang selesa dengan ciri serapan hebat.
* mengawal kebocoran yang hebat dengan mengunci cecair secara berkesan bagi mengelakkan kebocoran dari semua sudut.

Dengan BIO SELEZA tiada lagi masalah:
* KEPUTIHAN
* HAID TAK STABIL
* VAGINA GATAL dan BERBAU
* MASALAH HORMON YANG MENYEBABKAN SUKAR UNTUK HAMIL
* PENING DAN KURANG TENAGA KETIKA HAID
* PAD BOCOR

BIOSELEZA vs. PAD LAIN
* Menampung sehingga 150ml cecair TANPA sebarang KEBOCORAN (normal max haid 50ml)
* Membekalkan OKSIGEN & tenaga BIO VELOCITY (BV) yang menyeimbangkan tenaga ELEKTROMAGNETIK
kepada pemakai.
* Tiada lagi masalah letih, lesu, pitam ketika haid.
* Mengandungi nano perak & ion negative untuk membasmi 99.99% bakteria & Far Infrared Rays (FIR) untuk melancarkan peredaran darah

Demo Ringkas BIO SELEZA
Kanan sekali merupakan pad Bio Seleza.
Dan perhatikan pada Bio Seleza tetap kelihatan kering walau telah dicurahkan dengan sejumlah air.

SESUAI UNTUK SIAPA?
Semua golongan wanita untuk kegunaan semasa haid & pantiliner untuk kegunaan harian
Ibu mengandung : memberi tenaga, mengelakkan masalah keputihan, ‘kencing kotor’ & terkencing semasa batuk/bersin
Lelaki : membantu masalah angin pasang, buasir, memelihara “kelelakian” & pelbagai lagi fungsi lain melalui tenaga Bio Velocity & FIR
Kegunaan lain :
-letakkan di dalam kasut (utk keseimbangan badan, nyahbau)
-‘kool fever’ semasa demam
-tampal dalam anak tudung utk kesegaran & masalah migrain
-koyok utk melegakan kesakitan sementara


 





Produk terdiri daripada pantiliner utk kegunaan harian, pad siang & pad malam ‘long & extra long’.


Bio Seleza Mixed Set :
30 pcs x 2 pack pantiliner
10 pcs x 2 pack pad siang
8 pcs x 1 pack pad malam
8 pcs x 1 pack pad malam extra panjang
Price :
Harga Bio Seleza Retail RM142
=Total 96 pcs

Bio Seleza Day Safe :
10 pcs x 6 pack pad siang
Price :  
Harga Bio Seleza Retail RM139
=Total 60 pcs

Bio Seleza Panty Liner :
30 pcs x 6 pack pantiliner
Price :
Harga Bio Seleza Retail RM150
=Total 180 pcs

Bio Seleza NightSafe :
10 pcs x 6 pack pad malam
Price :  
Harga Bio Seleza Retail RM139
=Total 60 pcs

Nak dapatkan BIO SELEZA FEMININE PAD ???

Contact me : LeYa

017-6321680(call/sms/whatsapp)

anagurlz87@gmail.com

FB : Illya LeYa

Demo di sediakan*
COD AREA : Seremban / KL / Melaka / Muar



NAK HARGA AHLI...???
AGENT DIPERLUKAN SEGERAAA..!!
JANA INCOME RM 2000- RM 4000 SEBULAN...!!
MODAL RENDAH UNTUNG BERGANDA.!

SUMBER: NORAFRA AZMIRA & KINTAN SALLEH
Reaksi kOrang:

1 beri komen di sini:

Siti Yang Menaip said...

ehehhe kdg2 pakai yg ni.. kdg2 tukar.. dehehe..