Thursday, 14 July 2016

Aidilfitri 2016

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Selamat Hari Raya semua... Macam mana dengan raya korang semua tahun ni ?? LeYa ucapkan sekali lagi SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. Lama sudah LeYa tidak membuka blog kesayangan LeYa ini. Ni pun gigih ambil 'mood' nak menulis untuk kisah raya. ekekeke...

Hari raya pertama LeYa beraya di Melaka sebelah keluarga suami. Kemudian, keesokannya LeYa dan suami sudah pun beraya di Port Dickson, kampung halamanku. 


Tahun ni warna tema LeYa dan suami adalah "Brown" dan juga Jubah. hehehe... First time Encik Otomen mengenakan Jubah untuk kali ini. Tidak pernah sama sekali, En Otomen berjubah dalam hidupnya. Ok what... Hensem juga..hehe.. siapa lagi nak puji kalau bukan isteri sendiri.

Ni pula gambar di Hari Raya kedua di Port Dickson. Berkumpul beramai dan meerakam gambar kenangan bersama. Tapi, malangnya time ni dah tak pakai baju melayu dan baju kurung lagi.. hehe.. 



Sebelum keluar beraya, sempat lagi posing di taman bunga milik ibu. Konon2 ala2 raya di luar negara gitu.. haha.. 




Okeylah tu je cerita raya LeYa tahun ni. Semoga masih diberi keizinan untuk bertemu Ramadhan & Syawal tahun depan. In Shaa Allah pengalaman baru lagi tahun depan.. Moga dipermudahkan & dipanjangkan umur. Selamat Hari Raya semua! Xoxo!

Reaksi kOrang:

3 beri komen di sini:

mirza syazwina said...

lawanya taman bungaa..selamat hari raya ^ ^

Cik Itah said...

selamat hari raya..kosong+ :)

Much. Nasih Amin said...

Senangnya bisa kumpul2 sama keluarga :)