Ahad, 23 Oktober 2016

Shopping di Lesaza Boutique - Mudah, Murah & Cepat

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Korang semua perasan tak? Sana sini sekarang berkata tentang online shopping. Korang tahu tak apa online shopping ni? Hehehe... Online Shopping ni dah tentu lah membeli belah di alam maya atau secara atas talian yang sedang hangat diperkatakan kerana ianya mudah dan menjimatkan masa. Tak kurang juga, online shopping ni boleh dapat barang-barang keperluan dengan harga yang berpatutan. Best kan.... Sebab tu lah ramai yang sudah terpesona dengan membeli belah di atas talian.

Laman Page ini ada menjual pelbagai barangan mengikut kategori seperti pakaian wanita, pakaian lelaki, pakaian bayi dan kanak-kanak, kasut, beg&aksesori, Produk Kecantikan & Kesihatan, peralatan rumah&dapur, perfume, jam dan bermacam-macam lagi taw. 

https://www.facebook.com/lesazaboutiqueandcafe/

Terdapat juga bermacam-macam jenama yang boleh korang pilih. Harga bergantung pada jenama juga. Ada yang murah dan ada juga yang mahal. Namun, masih boleh dimiliki lagi. Yang penting korang semua tahu untuk berjimat cermat. Jangan lah membeli ikut nafsu ye... hehehe...


APA YANG BEST?
Di Lesaza Boutique & Cafe, ada sesuatu nilai yang akan membuatkan korang berasa sangat Happy. Nak tahu tak apa nilai tersebut? Haa! Di Lesaza Boutqiue ni, korang sangat bertuah kerana yang bestnya kos penghantaran hanya RM8 SM / RM 12 SS (terhad kepada berat dan saiz parcel).

Masih berbaloi  dan murah jika dibandingkan dengan shipping cost yang kita perlu bayar menggunakan shipping biasa.

STEP SEBELUM NAK SHOPPING DI 

LESAZA BOUTIQUE & CAFE

1) Mula-mula klik button "Like"pada laman Web Lesaza Boutique & Cafe 
2) Kemudian, enjoy your shopping with us...

2 ulasan:

  1. Sekali pandang nampak macam lazada.. hehehe...
    Sha nak gi usha2 la.. mana tau ada yang berkenan..

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com