Friday, 27 January 2017

Panduan Memulakan Bisnes Bakeri Dari Rumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Mohon perhatian diberikan kepada golongan Isteri / Suri Rumah yang ingin menambah pendapatan hanya dari rumah.

https://www.klikjer.com/members/idevaffiliate.php?id=8960_60_1_274

Panduan Memulakan Bisnes Bakeri Dari Rumah | Pelbagai kaedah dan cara untuk kita menambaha pendapatan pada masa kini. Yang penting rajin dan tak rajin je untuk memulakannya. Yang pasti! LeYa tahu anda semua rajin dan ingin membantu suami dalam menambah pendapatan di zaman moden yang memerlukan semua benda dengan DUIT. Tanpa duit, tak mungkin anda akan dapat sedikit keselesaan kehidupan.

Hari ini, LeYa akan berikan satu panduan mudah buat isteri atau suri rumah yang ingin memulakan perniagaan kecil-kecilan di rumah. Panduan Bisnes Bakeri menjadi satu trend sekarang di mana ramai para suri rumah kini membuat kek-kek seperti sambutan hari lahir, majlis kahwin, biskut-biskut raya dan banyak lagi. Semuanya bermula dari rumah. Perasan tak yang mereka boleh menjana pendapatan RM200 hingga RM1,000 sebulan SECARA SAMPINGAN DAN HANYA DARI RUMAH! Walaupun tak banyak tetapi LeYa pasti dapat membantu menampung kos perbelanjaan harian.

https://www.klikjer.com/members/idevaffiliate.php?id=8960_60_1_274

Teruja kan bila dengar mereka-mereka ini mampu menjana pendapatan dari rumah dengan bisnes bakeri. Sememangnya ada banyak bisnes di luar sana. Namun, LeYa pasti ada sesetengah dari anda yang mungkin malu dan tidak pandai menjual di luar sana serta perlu menguruskan hal anak-anak di rumah sementelah suami bekerja di pejabat atau di mana sahaja. 

LeYa amat memahami anda yang jenis pemalu dan ingin menjaga anak di rumah. Dan, sebab itu LeYa ingin memperkenalkan kepada anda "Panduan Memulakan Bisnes Bakeri Dari Rumah" kepada anda. Anda tidak perlu keluar untuk menjual diluar. Hanya lakukan dari rumah sahaja, anda boleh menjana pendapatan sampingan justeru dapat menguruskan hal anak-anak dan rumah.

https://www.klikjer.com/members/idevaffiliate.php?id=8960_60_1_274

Mengapa Bisnes Bakeri Dari Rumah?
  • Kos permulaan yang kecil
  • Tidak perlu terlalu menjual
  • Hanya buat berdasarkan Tempahan
  • Urusan Rumahtangga masih terjaga
Permintaan Produk Home-Made Bakeri Sangat Tinggi!

Cupcake, Muffin, Cheese Tart, Coklat Homemade, Kek Coklat, Kek Lapis, Kek Cheese, Fruit Tart, Roti Jala,  Kuih-muih dan pelbagai lagi produk bakeri sentiasa dicari-cari oleh orang ramai setiap hari.
Tidak kira sama ada untuk dimakan ketika minum petang, ataupun untuk majlis-majlis keraian seperti majlis harijadi, majlis pertunangan, perkahwinan, kenduri, majlis tahlil, rumah terbuka mahupun untuk majlis-majlis korporat seperti seminar, mesyuarat ataupun hari keluarga.
Boleh dikatakan, hampir setiap minggu akan ada sahaja majlis yang diadakan. Lebih-lebih lagi bila masuk musim perayaan (Tahun Baru Cina / Aidilfitri) dan musim cuti sekolah (Disember). Hampir setiap hari akan ada sahaja majlis rumah terbuka atau majlis perkahwinan diadakan! Kadang-kadang memang tak cukup tangan dan terpaksa tolak beberapa order dari pelanggan.

Jadi... Macam Mana Nak Mulakan Bisnes Bakeri Dari Rumah?

Memperkenalkan Ebook Panduan Memulakan Bisnes Bakeri Dari Rumah

Panduan Memulakan Bisnes Bakeri Dari Rumah

Sekarang! Anda tidak perlu pening-pening lagi. Di sini anda akan diajar dari awal bagaimana untuk memulakan bisnes bakeri dari rumah. Harga buku juga sangat berpatutan dan boleh LeYa katakan murah. LeYa cakap murah kerana ilmu yang dikongsikan dalam ni memang sangat menarik dan Inshaa Allah anda pasti berjaya dengan bisnes bakeri ini dari rumah anda. Harga senaskhah dijual HANYA RM30 SAHAJA !!! Ya! Jangan terkejut... Memang hanya RM30 SAHAJA! Dapatkan sekarang dengan menekan gambar di bawah!

https://www.klikjer.com/members/idevaffiliate.php?id=8960_60_1_274
Reaksi kOrang:

2 beri komen di sini:

1001petua.com said...

nice info.. sgt brguna untuk org yg nk mula bisnes baru.. :D

p/s : hi... sy dtg blogwalking dan sy dh follow blog comel awk ni.. hope awk sudila juga follow blog baru sy ye.. :D ty..
banyak info menarik yang saya kongsikan di www.1001petua.com .. InsyaAllah, awk pasti tak kan menyesal.. :D

CikLa Shahril said...

Bagus ni utk sesiapa yg nk belajar. Kalau x buat business pun xpe.. buat mkn sendiri pun ok jugak... hihi