Khamis, 22 Jun 2017

Raya Kasih dan Cinta Bersama Fattah Amin & Fazura di Quill City Mall

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Senyuman manis dari kedua selebriti
Guys!!! Berbuka puasa bersama Fattah Amin dan Fazura di Quill City Mall sangat mengujakan kan! Pada 11 Jun 2017, LeYa diberi peluang untuk bersama dalam satu Majlis CSR bersama anak-anak yatim yang seramai 43 orang dari Rumah Shifa Setapak dan Rumah Bakti Nurshaheera untuk membuat persiapan membeli-belah menjelang Hari Raya Aidilfitri dan seterusnya berbuka puasa di Quill City Mall. 

Bertemakan Raya Kasih dan Cinta sempena program drama "Hero Seorang Cinderella", Main Atrium Quill City Mall diubahsuai untuk kehadiran dua pelakon Hero dan Heroin drama Hero Seorang Cinderella, Fattah Amin dan Fazura bagi menyempurnakan dan meriahkan lagi majlis pada petang itu.



Raya Kasih & Cinta Bersama Fattah Amin dan Fazura di Quill City Mall

Pengacara Majlis
Bagi menyempurnakan lagi majlis, pelancaran program Corporate Social Responsibility (CSR) telah dirasmikan oleh Dato 'Ar. Michael Ong, Pengarah Eksekutif,  Ng Chee Kheong, COO Kumpulan Syarikat Quill, Joseph Teo, Naib Presiden Pemasaran Quill City Mall serta Fattah Amin dan Nur Fazura. Turut diadakan juga di situ majlis menandatangani autograf oleh Fattah Amin dan Nur Fazura buat peminat-peminatnya yang bertuah mendapatkan Novel "Hero Seorang Cinderella".

Dato Ar' Michael Ong, Pengarah Eksekutif Quill City Mall

Pelancaran Raya Kasih & Cinta
Kasih dan Cinta memberi makna kepada anak-anak yatim Rumah Shifa Setapak dan Rumah Bakti Nurshaheera untuk mendapatkan kesempurnaan kasih sayang dan cinta dari kita seluruh masyarakat untuk merasai dan menikmati pengalaman manis yang tidak dapat dilupakan di bulan Ramadhan dan Hari Raya Aidilfitri kali ini. Menurut Dato 'Ar Michael Ong, dengan semangat Raya Kasih & Cinta ini, dapat memberi kegembiraan dan kasih kepada mereka yang kurang bernasib baik serta pengalaman yang manis untuk diingati sepanjang zaman. 

Oleh itu, sebagai memberi tanda penghormatan yang mulia dan selayaknya dalam menyebarkan cinta Raya, pihak Quill City Mall menyerahkan paket bantal hijau "Hero Seorang Cinderella" kepada seluruh anak-anak yatim yang hadir dan juga kepada pengunjung yang telah berjaya menjawab beberapa soalan.

Anak-Anak Yatim dan pengunjung yang berpusu datang

Tuai padi antara masak, 
Esok jangan layu-layuan, 
Semai kasih antara nampak, 
Esok jangan dilupa-lupakan.

Anak-anak yatim diserikan lagi dengan aktiviti menulis mesej Kasih & Cinta di Love Locks oleh para pengunjung yang hadir dan dikuncikan di ruang pagar tempat gantung Love Locks sebagai bukti kasih dan cinta serta prihatin masyarakat kepada mereka. 

Raya Kasih dan Cinta bersama-sama

Tidak ketinggalan juga pemberian goodies beg dan duit raya kepada Anak-Anak Yatim Rumah Shifa Setapak dan Rumah Bakti Nurshaheera bagi mengurangkan beban dan merasai kegembiraan menyambut Hari Raya Aidilfitri. 

Hero dan Heroin Drama Hero Seorang Cinderella, Fattah Amin dan Fazura

WoW!!! Nak DUIT RAYA jugakkk....

Berbuka Puasa di Restoran Aragan Yokocho bersama Anak-Anak Yatim, Fattah Amin dan Fazura

Seronoknya anak-anak ini nikmati makanan Jepun
Tepat jam 7.00petang, kami bergegas ke Restoran Aragan Yokocho yang terletak di aras bawah tanah untuk menikmati juadah berbuka puasa ala Jepun. Menu masakan Jepun yang dihidangkan pada hari itu merupakan menu 4 musim iaitu Summer Set, Autumn Set, Winter Set dan Spring Set. Untuk hari bertuah ini, LeYa dapat menikmati hidangan dari Menu Autumn Set yang mana mengandungi Mee Udon, Salmon Nigiri dan juga Green Tea Ice Cream.

Autumn Set yang dimakan LeYa berbuka puasa hari itu...

Ini pula Winter Set, kepunyaan En. Otomen Taro
Spring Set


Summer Set
Atas sebab LeYa memang menggemari masakan Jepun ni, rasanya LeYa memang boleh katakan sangat sedap dan sehingga ke hari ini masih teringat-ingat akan masakannya. 

Di kesempatan berbaki 2 hari ini, yang mana masih belum membeli-belah untuk persiapan raya, bolehlah singgah dan bershopping di Quill City Mall untuk mendapatkan keperluan-keperluan penting serta koleksi pakaian dari artis-artis Prima Valet seperti Amy Search dan Shaheizy Sam, Elrah Exclusive, Altelia Amani, Nur Aishah, AEON, Gajah Duduk dan banyak lagi yang ada di sana sempena kempen Raya pada tahun ini.

Tidak lupa juga, Shop, Dine and Win Contest sedang dijalankan di Quill City Mall. Datang dan belanja untuk keperluan Raya serta berpeluang menjadi salah satu yang bertuah untuk memenangi hadiah mingguan seperti yang tertera di bawah:-

• Minggu 8 (5 Jun - 11 Jun 2017) - Dyson Tower Fan, Tefal Griller
• Minggu 9 (12 Jun - 18 Jun 2017) - Dyson Vacuum Cleaner, Happy Call Double Pan
• Minggu 10 (19 Jun - 25 Jun 2017) - Panasonic Washing Machine, Set Panggilan Seramik Selamat
• Minggu 11 (26 Jun - 2 Julai 2017) - Audio Audio YAMAHA, Blender Kaca Philips
• Minggu 12 (3 Julai - 9 Julai 2017) - TV LED 4K Smart Sony, iPhone 7 Plus 128 GB (Hadiah Utama)

LeYa dan Otomen membuat aksi sudah kenyangnya menikmati hidangan Jepun

Bersama Big Boss Restoran Aragan Yokocho
Raya kali ini jom kita jadikan Quill City Mall sebagai pilihan terbaik untuk berkumpul dengan keluarga atau rakan-rakan ketika bershopping dan nikmati pelbagai hidangan berbuka puasa yang ada di situ. 

Untuk keterangan lanjut:-

Facebook :  quillcitymallkl

2 ulasan:

  1. suka pergi quill ni. memacam kedai ada

    BalasPadam
  2. yanie suka tgk cter diorng.. hihi

    Selamat Hari Raya Aidilfitri..
    Maaf Zahir Batin..


    yanieyusuf.com

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com