Isnin, 30 Mac 2009

Jalan2 kAt Melaka....

Hari Sabtu 21/03/2009 kul 2.30 ptg aKu dan family aKu beRtolak ke Melaka... Pak Uda dan Pak Tam faMily tgu di simpang 4...huhu....hAri ni kiTorang saje jer nAk jln2 ke Melaka... rest time...dAh penat seHarian bekerJa...nAk gi jauh2...lum cuti sKolah laGi...so...gi la Melaka...


Lepas tuh...biLe dAh jumpe Pak Uda ngan Pak Tam, kitorang pun gerak r...taknak lame2 lagi..nanti lambat...huhu....sblum ke town....kitorang singgah ler dulu smbyg asar kat Masjid Al-Azim....pas tuh..baru gerak lagi.....Ooopppsss....lupe plak..sblum tu berenti minum ptg jap....perut lapo r...hehe....


dan sampai ler kat town melaka....kitorang gi singgah mahkota parade jap...saje shopping... tapi....aKu tak beLi pape pun...window shopping jer...aBis satu building tuh aKu ngan sdare aKu pusing...round the world aKu window shopping...penat?? haha....of course r tapi aKu tak kisah... sebab daPat jumpe sdare ngn gi jln2...


sblum melangkah lebih jauh lagi...maghrib pun dah nak tiba....kitorang gi ler smbyg maghrib kat masjid selat...lepas tuh, kitorang gi la plak mkn mlm kAt Restoran Nasi Padang....sambil tuh dapat ler tgk AF7...hehe....


Perut pun dah kenyang....mahu baLik, awal lagi...hehe...kitorang gi eye on malaysia.....pas tuh nek boat plak....dan seterusnyer.......korang tgk je la picture nih...aKu pun malas r nak cakap byk2....



ni kan pic kAt Jonker Walk...hehe...

Ha! ni ler sPupu spapat aKu tuh...


Eye On Malaysia...


Pemandangan Melaka dAri aTas Eye On Malaysia


Ni Kautsar nGan Wafa Adlina


Ni plak aKu r...hehe...

Amrina Rosyada dan Wafa Adlina....








2 ulasan:

  1. sis.. sonok kan gi melaka.
    arini de pg tp xsempat nek eye on melaka.. fuh, rugi rugi!

    BalasPadam
  2. wowww.
    bez nye jalan2.
    nak ikot..
    huhu.(:

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com