Khamis, 23 April 2009

Ini Tag dari Yen plak..huahua

1. Adakah anda suka blogging? Kenapa?
Of course r...coz dari blogging ni la aKu dapat mcm ilham yg ntah pape r...sOmetimes kat bLog aKu ni la aKu lepaskan geram, kesedihan dan byk lagi r... Pas tuh semestinya r dpt mengeratkan silaturrahim antara para blogger..huhu..

2. Blog siapa yg anda selalu skodeng? Nyatakan 5 (buat masa ini)
Aduhhh...byk sgt ni...leh kate kan sume blog kat blog list aKu akan tgk...hehe...
Tapi nak 5 je ek...aKu pun bg yg ni je la ek...
a) Shehbellamy
b) Syahril
c) Selamburb
d) Paan
e) Sajeedhani
f) Yen (saje bg lbih..sbb tuan punye yg tag aKu nih pun aKu slalu gak skodeng blog die...maklum r...dah xdpt jumpe lg..hikhik..)

3. Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda ? Yang boleh menyayangi anda sepenuh hati ?dan Siapakah org itu ?

Lorrr....soalan ni pun mau tanya ker?? ni yg bikin panas ni...
bg aKu la kan...sape yg xnak ade org syg kat diri kita tuh namenye bukan manusia...
Manusia kan dijadikan utk berpasangan...hehe..(ayat tak leh bla la plak..)aKu nak r org syg aKu dan take care aku..huhu...
Tapi sape ek?? huhu...yg tuh aKu tak tau lagi n mybe aKu pun tak akan ler bg tau...
Biarlah rahsia......

4. Siapa nama anak anda nti..hik3 boi sorg n gurlz sorg.. tak nak manyak2..

Pergh....soalan yg mencabar nih...

Boys = ?????
Gurlz = ?????

haha....ntah r...pasangan idop pun lum ade lagi...so xpk lg ttg tuh...huhu...nnti kalu dah ter'pk', pasangan kita nak yg len plak...kan dah frust menonggeng...

5. Pernah tak cinta anda tidak di balas?

Erm....lagi soalan yg menguji minda tol r...
Wat mase ni xpernah kot...sbb aKu lbih suke berkawan dari bercinta...haha...

6. Ciri2 idaman bf/gf anda? Nyatakan 5

Lagi??
Ciri2 idaman yg kucari:
a) Tahu ttg Islam dan seangkatan dgnnyer...
b) Menghormati family aKu dan seluruh keturunan aKu...
c) Caring terhadap aKu...
d) Mesti gentlemen...buKan yg jenis penakut... (kalau dah laki penakut abis r aku...)e) Pandai mendidik anak dan menjaga keharmonian rumah tangga..(alamak!xtahan plak yg ni)

7. Pada umur berapakah anda merancang untuk berkahwin?

Haa!! yg ni pun nak kene bg tau ker...
ni yg leceh ni...
aKu pun tak tau r..coz lum der sape di hati ni lagi..huhu...

8. Nak berapa anak?
Ayoyo....mau tau jugak??
kalu ikut kpale otak aKu yg giler ni...
aKu nak 4orang la..hehe...
2 boys n 2 gurlz...
cukup r tuh....

9. Lucky person yg anda ingin tag
Shehbellamy
Paan
Selamburb
Sajeedhani
Naxious/Adol

4 ulasan:

  1. teharunye saye.
    tenkiu sis.
    sbb igt sy.
    heee.
    nati sy buat.
    :)

    BalasPadam
  2. eheh.
    sis.
    lupe.
    sy da pena buat.
    heee.
    takpe2.
    ganti ngan yang len nati ea.
    :)

    BalasPadam
  3. aiks.??aiks...

    xaci..
    xaci...

    jwb xabes naey.,.

    naa.. xdak la present t besday..:(

    BalasPadam
  4. mula2 sekali nak ucap banyak2 terima kasih sebab nama aku tersenarai.hehehe..

    aku rasa,aku dah ada jawab tag nie..kalo sempat aku jawab la jugak ye.hehehe.tq banyak2..

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com