Selasa, 21 April 2009

Nape aKu dah lame tak update blog...

Salam sumer.....

Maaflah yer...kalau dah lame aKu tak updaTe bLog ni...Bukan nyer pe...aKu busy sket la... hari aHad hari tuh famiLy beLah ibu aKu dtg umah..kumpuL ramai2... kecoh satu umah di buatnyer... tapi best r....gelak tawa bersama.. hilang kisah duka sekejap....

Pas tuh nenek ngan atuk aKu duk umah aKu nih...aKu kene la jaga...aTuk aKu tu dah kurang sihat...sebab tuh aku dah lame tak update blog ni...hehe.... maaf la sesangat...

Pas tuh lagi... esok plak hari rabu...aKu ade interview SPA...jawatan Comp Technician.. Erm...korang doakan la yer smoga aKu leh jawab petanyaan dlm interview tuh nanti...huhu...

Huuhhh....aKu memang busy la bulan ni...mcm2 yg aKu nak wat...nampaknyer time busy aKu dah sampai r tu...hehe...slalu asik ngadap laptop jer... skunk ni rase kan r ek...padan muke aku...asik nak relax jer...

hihihik....k la...wat kengkawan blogger aku...aKu sgt2 appreciate korang yg slalu membantu dan memberi kata semangat pada aKu slame ni...tak terbalas le budi baik korang...

Wassalam....

2 ulasan:

  1. bgs2... cucu yg bek ni..xpe nnt ad mase rjn2 r update keh..hohoho..

    BalasPadam
  2. sama la kita buzy..aku ngah buzy ngan exam2 aku...tapi tetap try la nak update blog..walaupun dgn info yg sikit2.hehehe

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com