Khamis, 21 Mei 2009

Aku diserang demam dan asthma

Huhu...Assalamualaikum dan selamat sejahtera sumer..

Erm...sori r smlm aku tak dapat tulis entri baru.. Semalam aku diserang demam. Pas tuh aKu batuk2. Seharian lepas jer mkn ubat aKu tido.

Pergh...memang tak larat..Kalau bangun jer rase mcm nak jatuh. Jadi, aKu terpakse la tido sehingga beberapa jam lamenyer..

Malam, bila ibu tengok mcm teruk jer, aKu pun dibawa ke Hospital PD..

Sampai jer kat sane, aduyai...ramainyer..Aku terpakse la menunggu sehingga giLiran aKu. Sambil tuh aKu tengok tv yang terpasang kat ruang menunggu tuh. Lastly, nama aKu dipanggil. aKu terus ke dalam untuk di check suhu badan dan tekanan darah aku. Kemudian, aku diminta tunggu lagi.. Huhh....lame tul la.. Tapi mase ni badan aKu dah berpeluh sebab dah mkn ubat mase kat umah lepas mkn malam.

Bila nama aku dipanggil semula, aku diberi inhaler hospital.(alaa...yg besar tuh..huhu..). Aku sedut gas tersebut. Tarik nafas.....Pas tuh lepas.... Ha...Lega aKu rase time tuh..

Dan biLa gas dah abis, aKu disuruh rehat lebih kurang 15minit sebelum masuk ke bilik doktor untuk rawatan selanjutnya. Erm....time ni la aKu dapat lihat aksi pesakit yang datang ke situ.

Dahhhhh............

15 minit pun berlalu. Nama aKu dipanggil lagi untuk masuk ke bilik doktor. Nafas aKu diperiksa kembali oleh doktor. Huhu...baRu lepas sedut gas memang la dah ok.hehe... Pas tuh aKu pun ke kaunter ubat untuk mengambil ubat.. Dan akhirnya, aKu pun pulang ke rumah.

3 ulasan:

  1. sakit asma cuba terai makan hati unta...

    BalasPadam
  2. mane plak nak dptkan hati unta...
    aduyai...

    BalasPadam
  3. sis cpt2 chat ea..

    jgn wt keja berat..byk kn rest taw..

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com