Rabu, 3 Jun 2009

Wonderful!!!

Hahahaha...menakjubkan.. memang terpegun melihatnyer.. Wonderful!!

Ape yg aKu gelak kan tuh?

Ape yg menarik?

Nak tahu ker?

Tadi maSe aKu oPen bLog cOusin aKu, aKu tertaRik ngan saTu entry yg die pOstKan. Dlm entry tuh die suh tgk pd link ni..

http://svt.se/hogafflahage/hogafflaHage_site/Kor/hestekor.html

Pas tuh klik pada setiap kuda tersebut. Dan kOrang lihat sendri ape yg akan kelihatan. Kalau nak tau buka r site nih sendri.. Tak gempaq r kalau aku bagi tau kan..huhu..

Pasti seRonok biLa tgk kuda2 tuh nanti..

4 ulasan:

  1. haha..sah2 ni adela video scary..huhu..takot...

    BalasPadam
  2. Nape ckp mcm tuh plak??takut ker..

    BalasPadam
  3. Temukan Cara bagaimana Menambah penghasilan dari website anda bersama ads.kombes.com.

    Tayangkan Iklan Banner/Teks yang relevan sesuai dengan konten situs anda.

    Dapatkan penghasilan dari setiap klik iklan (60% untuk anda) oleh pengunjung melalui situs anda.

    Sistem Penyaring Iklan memungkinkan anda untuk menolak iklan dari pesaing situs anda.

    Anda dapat menampilkan iklan pada web/blog serta mesin pencari. Anda dapat memasang unit iklan kami bersama-sama dengan program iklan lainnya.

    BalasPadam
  4. huhuhu, memang stylo, kuda menyanyi.. hahaha

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com