Sabtu, 12 Oktober 2013

Nuffnang Di Hatiku...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Alhamdulillah... rezeki LeYa bertambah-tambah sejak mengaktifkan kembali dunia blogging ni. Bersyukur sangat2 ke hadrat Ilahi dengan limpah kurnia-Nya atas pemberian ini. 

Hari ini 12 Oktober 2013 bersamaan 07 Zulhijjah 1434H, LeYa menerima lagi pengiklanan dari Nuffnang yang LeYa amat sayangi. Iklan ini adalah iklan ke-2 untuk bulan Oktober 2013 ini. Kali ini ia datang dari "Nestle Drumstick"

Dunia LeYa's Blog semakin hari semakin dikenali oleh para pembaca di luar sana. LeYa betul2 bersyukur kerana masih ada insan yang sudi ingin meluangkan masa untuk membaca entri di blog yang tak seberapa ini. LeYa bukanlah seorang professional blogger mahupun blogger berjaya, namun setiap detik yang tercoret di ruang blog ini memberi seribu erti dan kenangan LeYa apabila LeYa sudah ber'anak' dan ber'cucu' nanti. Ia akan membuatkan satu kenangan silam dalam hidup LeYa dan membenarkan anak2 cucu2 supaya mengenali akan keturunan mereka sebenar.


Atas kerajinan LeYa dalam menulis entri pada setiap hari sejak kebelakangan ini, pihak Nuffnang berusaha memberi pengiklanan ke dalam LeYa's Blog hampir setiap bulan. Ya Allah! betapa agungNya kuasa-Mu. Sesungguhnya aku masih belum mendapat kerjaya di dunia relialiti, namun Engkau masih memberi rezeki ku di dalam dunia maya ini. Aku memanjat kesyukuran ini dengan pemberianMu. Panjangkanlah umurku, kedua ibu bapaku, percepatkanlah jodohku untuk mengelakkan segala prasangka buruk, murahkanlah rezekiku, sihatkanlah tubuh badan ku dan perkenankanlah doaku untuk menunaikan umrah bersama suami setelah bernikah kelak. Amin.

7 ulasan:

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com