Khamis, 3 April 2014

Tiga CPUV dalam satu masa

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Alhamdulillah kini LeYa dah kembali ke kediaman ayah & ibu LeYa di Port Dickson. Kenapa LeYa pulang ke sini??? Jeng3x... LeYa telah ditawarkan bekerja di sini sebagai Guru Ganti di sebuah sekolah tempat LeYa sendiri pernah belajar suatu ketika dahulu. LeYa tak sangka yang LeYa akan dapat jawatan tersebut, sedangkan LeYa bukanlah graduan Guru atau memiliki bidang perguruan. Namun, kerana kerjaya yang sukar dimiliki kini, LeYa terimanya dan berharap suatu hari semakin ada sinar untuk LeYa. 

Setelah pulang ke rumah sendiri, LeYa akan lebih kerap untuk mengemaskini blog kesayangan ini yang sudah lama penuh dengan habuk2 yang tidak dibersihkan. Dan LeYa akan kembali aktif semula dalam dunia blogging dengan menulis kisah2 kehidupan, tips2, fotografi dan apa sahaja yang terlintas di fikiran LeYa. 

Hari ini, pabila LeYa buka dan melihat status2 CPUV yang terdapat di Nuffnang, LeYa terkejut melihat ada 3 iklan yang datang masuk ke sini. Dan ada juga yang LeYa sendiri tidak sempat untuk mengiklankannya. Haisshhhh...bukan rezeki LeYa la tuh... Tapi, tak kisah...masih ada peluang yang lain untuk LeYa mempromosikan iklan2 yang datang masuk ke blog ini. LeYa teramatlah berterima kasih kepada Mr. Nuff yang tidak jemu2 menghantar segala pengiklanan ke blog kesayangan LeYa ini. 

Antara 3 iklan yang telah berjaya menambat hati untuk mengunjungi LeYa's Blog ini adalah:
  1. Tesco Online March Mother Day
  2. Digi Project Red
  3. KFC Singer Reloaded Video
LeYa mengharapkan rakan2 blogger di luar sana sudi2 kan lah untuk membantu LeYa dalam mencari duit tambahan melalui blog ini..



Tesco Online March Mother Day
Tesco Online March Mother Day

Digi Project Red
Digi Project Red

KFC Zinger Reloaded Video
KFC Zinger Reloaded Video

7 ulasan:

  1. semakin bertambah rezeki,
    alhamdulillah:DDDD

    BalasPadam
  2. alhamdulillah, tahniah leya :)

    leya ika nak jemput leya join GA ika, harap sudi laa join ya :)
    http://haneulafiqah.blogspot.com/2014/04/grand-opening-giveaway-by-haneulafiqah.html

    BalasPadam
  3. Bukan senang nak dapatkan wang dari blog ek. Saya dari tahun 2011 berapa je dapat. Tu mungkin sebab saya jarang sangat update.

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com