Selasa, 2 Disember 2014

Telekung Qaisara Cantik Dipakai

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Apa khabar semua??? Diharapkan sihat2 hendaknya. Lambat hari ni LeYa update entri. hehe...sibuk dengan layanan orang ramai tentang soalan BR1M2015. Pening nak menjawabnya. Macam-macam ragam. huhuhu... 

Ok la guys... especially wanita dan muslimah... Mesti korang semua akan teruja apa yang LeYa akan sampaikan malam ini. LeYa sendiri terkejut dengan kecantikan telekung Qaisara ini. LeYa tidak nafikan pelbagai rekaan dan bentuk telekung masa kini di jual di pasaran. Namun, pernah tak korang lihat telekung yang dihiasi lace dengan manik-manik yang cantik. Dan ianya juga dihasilkan sendiri oleh tangan yang sangat kreatif (homemade laaa...). Telekung ini juga dihasilkan daripada material satin crepe. 


Apabila dipakai ia akan jatuh terletak cantik di badan, kain yang sejuk dan sangat-sangat selesa untuk dibawa solat. 

Telekung Qaisara didatangkan khas dari Fieramy dan sangat sesuai dijadikan sebagai hantaran dan hadiah kepada insan-insan yang tersayang. 







Anda teruja untuk memilikinya. Jangan risau. Anda boleh tempah sekarang! Dan berita baik buat anda, sekarang sedang dibuka harga promosi yang mungkin akan ditutup pada bila-bila masa sahaja. Jadi, JANGAN TUNGGU LAGI. Dapatkan sekarang di :

Facebook : Fieramy
Website : www.fieramy.com
Hp No : 014-5123051
Borang Tempahan : KLIK SINI
Email : fieramy@gmail.com

3 ulasan:

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com