Selasa, 30 Jun 2015

Hilangkan Parut Dengan Mudah!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Parut!!! Oh Tidakkk!!! LeYa benci dengan kesan parut di kaki mahupun di mana sahaja di anggota badan. Kerana parut setitik, rosak mood LeYa sehari.. hehehe... (peribahasa baru dari LeYa). 

Parut adalah kesan atau bekas luka di anggota badan kita tidak kira terkena melalui kesan jahitan selepas kemalangan, parut jerawat dan juga terjatuh basikal. Pendek kata, parut merupakan kesan luka yang nampak di anggota badan kita yang mungkin membuatkan kita berasa rendah diri untuk berhadapan dengan masyarakat luar. Kesan parut ini amat mendalam. Bertahun-tahun lamanya telah terpalit di anggota tubuh badan kita. Bertahun lamanya ia telah serasi bersama. Tidak tahu cara atau kaedah penyelesaian untuk menghilangkan kesan parut yang tertinggal itu.


Kini, tidak lagi. Dengan terciptanya formula-formula ubatan yang mampu menghilangkan kesan parut, kita akan lebih senantiasa ceria dan tidak lagi merasa rendah diri untuk berhadapan dengan semua orang. 


1) AZANIS SCAR SERUM



Azanis Scar Serum | Satu produk yang kini mendapat nama di mata masyarakat untuk menghilangkan parut di tubuh badan kita. Parut bertahan lama akan hilang dalam masa sebulan. Antara produk-produk parut yang ada masa kini, Azanis Scar Serum adalah paling terbaik buat masa ini. Produk Azanis ini terlalu berkesan dan dapat menghilangkan kesan parut seawal 3 hari sehinggakan ramai pembeli 'repeat order' untuk mendapatkannya semula. Sangat-sangat berbaloi dan harga yang murah serta berpatutan untuk dimiliki. 

  •  ΚΕЅΑΝNYA ЅΕΑWΑL 3 ΗΑRΙ !
  •  Βеrkеѕаn ѕаngаt untuk раrut JERAWAT.
  •  ЅΤRΕΤСΗ ΜΑRΚЅ di Pеrut, Pеhа, Dаdа DLL.
  •  ΚΚΜ Νо. (ΝΟΤ150301588Κ) dаn Dіуаkіnі Ηаlаl.
  •  Βоlеh раkаі ѕоlаt.
  •  Βuаtаn Μаlауѕіа, kіnі mеndараt реrmіntааn tіnggі dі luаr nеgаrа.
Caranya sangat mudah untuk digunakan. Hanya dengan sapukan Azanis Scar Serum secara membulat pada kesan parut kita, dan lihat sendiri akan hasilnya. Cream Azanis Scar Serum ini digunakan sebanyak 2 kali sehari untuk menghilangkan kesan yang optimum dan menyingkirkan parut yang lama pada kulit muka dan badan. 


Formula yang dicipta khas ini memang bersesuaian dengan jenis kulit seperti berikut:-

• Kulit berminyak
• Kulit berjerawat bengkak dan bernanah.
• Kulit Kemerahan (Hypersensitive Skin)
• Mereka yang pernah pakai produk yang mengandungi Hydroquinon & Merkuri kerana lapisan Asid Matel kulit telah terhakis (Kulitnya sudah nipis)


Antara Kandungan yang terdapat dalam Azanis Scar Serum adalah:-

OIL BASE
Paraffinum liquidum
Bisabolol
Triisononanoin
Cetearyl ethylhexanoate
Isopropyl myristate
Glycine soja oil
BHT
Helianthus annuus seed oil

BOTANICALS
Calendula oil
Rosemary oil
Lavender oil
Chamomile oil

VITAMIN
Vitamin E

Testimoni Pelanggan atau Pembeli terhadap Cream Azanis Scar Serum


Testimoni Pembeli
Customer yang sambung belajar di Sydney membeli tambahan produk Azanis untuk dibawa ke sana.

Harga
1 Kotak RM65 SM
1 Kotak RM70 SS



2) MEDERMA






Mederma | Terbukti secara klinikal dapat menghilangkan parut yang ketara di tubuh kita. Ia merupakan rawatan parut yang terkemuka di dunia selama lebih 10 tahun. Bagi mendapat kesan yang baik, sebaiknya disyorkan menggunakan ketika parut luka tertutup atau jahitannya sudah tertanggal. 

Harga 
20 g = RM39.50
50 g = RM74.50


3) BIO OIL 



Apa Itu Bio Oil? Apa pula kegunaannya? 
Bio Oil juga ubat untuk rawatan kulit yang membantu memperbaiki semula kulit agar kelihatan lebih licin dan lembut. Jadi, tidak ada lagi masalah kepercayaan diri yang rendah. Bio Oil merupakan "dry oil"  yang dengan cepat dapat menyerap dan membuat kulit kita tidak berminyak.

Keistimewaan bio oil
1. Hasil yang terbukti secara klinikal2. Vitamin A dan E3. Minyak Kalendula, Lavender, Rosemary dan Kamomil4. Tidak berminyak dan penyerapan yang cepat5. Sesuai untuk kulit yang sensitive6. Tiada pengawet7. Halal

Harga
Sebotol = RM35.00


Kesimpulannya, LeYa mencadangkan produk Azanis Scar Serum adalah produk yang patut korang miliki. Dari pembacaan LeYa dan testimoni pelanggan, sangat terbukti cream Azanis Scar Serum mampu menghilangkan kesan parut dengan cepat dan mengembalikan kulit kelihatan licin dan lembut dalam masa yang singkat. Untuk keterangan lanjut mengenai produk Azanis Scar Serum ini, LeYa mengalukan kedatangan korang semua untuk melayari laman web http://www.azanis.my/.




5 ulasan:

  1. antara ketiga-tiga produk ni sha pernah pakai bio-oil. tapi vitamin e dan vitamin c juga bagus utk hilangkan parut.

    BalasPadam
  2. terimakasih atas informasinya gan, saya mencari informasi tetang jerawat yang selalu mengganggu penampilan wajah.
    .

    BalasPadam
  3. Produk diatas ni bnyk sy da try dari azanis/hiruscar/bio oil dan hangat diperkatakan produk vita e dari shaklee...bio oil je berkesan dan sesuai lg selamat utk kulit sensetif brjerawat cm sy..yg lain hampeh,lg naik jerawat bila pakai ,so sy buang dlm longkang haha..mybe x sesuai..bkn produk tu x bagus cuma x serasi sbb kulit manusia lain2..so kalau korang da try bnyk produk cm aq tp belum serasi cuba bio oil mna taw sesuai ;)

    BalasPadam
  4. Pernah pakai bio oil tapi muka jadi bertambah minyak so tak sesuai. Minyak akan buat liang pori tersumbat dan jerawat makin banyak. Suplemen lebih sesuai sebab rawat dari dalam.

    BalasPadam
  5. Nak hilangkan parut dengan mudah? senang jer konsisten amalkan Collagen Powder Shaklee confirm kulit lebih berseri dan flawless

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com