Khamis, 11 Februari 2016

Koleksi Elrose Dress di LeSaZa Boutique

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

WoW! Marvelous dan cantik-cantik sangat koleksi Elrose Dress ni. LeYa dah pun jatuh hati dengan rekaan Elrose Dress ni. Koleksi ini boleh didapati melalui LeSaZa Boutique & Cafe.
LeYa Blog
Apa yang LeYa suka mengenai Elrose Dress ini ialah konsep tutup aurat sambil boleh berfesyen mengikut peredaran masa kini. Kesemua koleksi yang ditawarkan sangat mudah dipakai dan selesa kerana jenis fabrik kainnya adalah Chiffon / Jasquard Spandex.

LeYa Blog

LeYa Blog

Elrose Dress juga menampilkan rekaan yang moden sesuai dengan peredaran zaman disamping masih mengekalkan syariat Islam sebagai Muslimah di dalam penggayaan fesyen seharian. Terdapat banyak lagi koleksi yang menarik yang boleh didapati melalui FacebookLeSaZaBoutique. Memang boleh berpinar mata untuk memilih koleksi yang menarik.

LeYa Blog

LeYa Blog

LeYa Blog

LeYa pasti kini anda semua mempunyai banyak pilihan koleksi muslimah untuk dibuat pilihan. Senang-senangkanlah diri untuk melihat apa yang dijual di LeSaZa Boutique & Cafe.

*********************************************************************************
Untuk maklumat lanjut, hubungi secara SMS, Whatsapp, Telegram ke 017-6321680
📲
Harga: RM 60 SM / RM 65 SS
Fabric : Chiffon / Jasquard Spandex
Measurement :
Length : 54"
Shoulder : 14.5"
Sleeve length : 23"
Bust : 38"
Waist : 35"
Hips : 38"
Borong RM 45 (untuk 6 helai ke atas)
Postage asing

0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com