Jumaat, 11 November 2016

11 November: Lazada Online Revolution 2016

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Hari ini 11 November 2016 bermula lah acara jualan "Lazada Online Revolution" selama sebulan sehingga 12 Disember 2016. Lazada Online Revolution ini adalah acara tahunan online store yang dilakukan di Asia Tenggara yang mana menghimpunkan pelbagai jenama dan peniaga dari seluruh tempat dari dalam negara mahupun luar negara. Lazada Online Revolution pada tahun ini merupakan tahun kelima semenjak Tahun 2012 lagi telah diadakan.

Lazada Online Revolution

Pada kali ini, tema jualan yang ditentukan adalah Brands for All (Jenama untuk Semua). Ia sangat bersesuaian dengan latar belakang rakyat Malaysia yang sukakan jenama.  Antara jenama yang akan turut serta memeriahkan dalam jualan online ini adalah Samsung, Tesco, ProDiet, Nestle, Drypers, Maybelline, ZTE, Bosch, Sports Direct, Fisher Price, Microsoft dan banyak lagi. Tempoh sebulan ini memberi ruang kepada anda untuk melihat dan membeli belah mengikut kategori jualan yang disediakan seperti gambar di bawah.

Lazada Online Revolution

Apa yang best dan menarik ber'shopping' di Lazada Online Revolution:-
  1. Baucer Diskaun/Rebate menonton wayang di MBO atau TGV Cinema
  2. Berpeluang memenangi 111,111 Airasia BIG point dan Voucher dengan Wheel Of Joy
  3. Memenagi Secret Voucher dengan menyertai Event di Facebook dengan menjemput rakan-rakan lain
  4. Diskaun istimewa 5% hingga 10%  untuk pembelian menggunakan Kad Kredit Maybank, HSBC, Citibank, UOB, RHB, dan CIMB.
  5. Diskaun sehingga 93% untuk sesetengah barangan terpilih.
Jadi, untuk mendapatkan lebih diskaun, apa kata anda mencuba bermain permainan "Spin the Wheels" untuk memenangi vouchers yang hanya ditawarkan pada HARI INI sahaja. 

Spin the Wheels

Bagaimana nak bermainan permainan Spin the Wheels tu?

Jom semua cepat-cepat klik SINI atau pada banner di atas untuk turut serta memenangi vouchers pembelian barangan di Lazada Online Revolution. Kalau menang tu, jangan lupa LeYa tau... hehehe..

Lazada Online Revolution

Okay, tengok banner kat atas ni. Pada tarikh tu, bermula pada 11/11/2016 hingga 12/12/2016. Jadi, Lazada Online Revolution ni hanya berlangsung selama sebulan. Mana-mana yang rasa gila dan suka sangat nak bershopping cepat-cepat lah singgah ke Laman Web Lazada Online Revolution sekarang. Kalau dah tamat nanti, menyesal tak sudah kan. Ni LeYa dah bagitahu ni. Jangan tunggu lama lagi. Cepat serbu LAZADA sekarang...

Lazada Online Revolution

Sekali lagi, LeYa nak cakap JOM SHOPPING SECARA JIMAT DI LAZADA ONLINE REVOLUTION. Klik SINI untuk mengetahui maklumat lanjut.

7 ulasan:

  1. berhantu lazada ni
    geram pun ada
    tgh2 bulan boleh wat sales
    adoyaiii kena kuat iman
    nti kalau bukak lazada tu sure duit dlm bank berkurangan hahaha
    semoga tabah ye haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha..tapi hujung bln boleh shopping lg... Kan sebulan tempohnye...

      Padam
  2. Pergh!! Sale sudah bermula.. jom usha..

    BalasPadam
  3. boleh gila jdinya ni!!! hahahahaha

    BalasPadam
  4. dah tak teruja dengan jualan jualan murah ni

    BalasPadam
  5. tak berapa suka shopping online takut barang mengecewakan. sy lagi prefer barang yng kita boleh nampak depan mata so tahu sama ada ianya ok atau x..

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com