Sabtu, 17 Disember 2016

Cara Nak Melancong Percuma!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Owhhh...Yeah!!! Inilah yang dicari-cari dan ditunggu oleh semua. Ada yang mungkin tertanya-tanya macam mana LeYa boleh fight untuk turut serta bercuti secara PERCUMA. Jawapannya sangat mudah. Semua yang ingin pergi bercuti secara PERCUMA, boleh ikuti langkah-langkah yang LeYa akan terangkan di bawah ini.


Sebelum ni, SHOM sudah pun buat trip ke negara-negara Eropah seperti PARIS, SWITZERLAND, BELANDA, GERMAN, TURKI DLL.. Merasai sendiri percutian PERCUMA yang diberi sebanyak 2 hingga 3 kali setahun memang sangat mengujakan. Siapa yang tak nak kan bercuti secara percuma. Lepas tu, lebih dari sekali pulak tu kan.


Best kan! Melawat tempat-tempat menarik di luar negara secara percuma. Kalau kita tunggu duit makan gaji kita, belum tentu kita dapat menjejak kaki ke Eropah. Jadinya, macam mana cara nya untuk GRAB peluang BERCUTI secara PERCUMA ni.

Yeah!!! Senang je...

Yang penting korang kene bertabah habiskan bacaan di entri ini ye...


Percutian ke Italy dan Umrah ini adalah yang terkini yang diberikan kepada semua ahlinya yang layak untuk turut serta percutian PERCUMA ini. WoW!!! Bestnya kan... Disamping dapat bercuti ke luar negara. Dapat pula menunaikan Umrah bagi umat Islam. 

Macam-macam tempat kita boleh lawati. Bestnya.... Cepatlah LeYa... Macam mana caranya ni. Dah teruja sangat ni nak tahu.


Okay... tanpa melengahkan masa lagi LeYa memperkenal #ProjekSTG untuk anda turut serta menyertai bagi yang berminat untuk bercuti secara percuma ini. STG ni stand for Smart Tycoon Group. Satu komuniti yang terbesar di SHOM yang memiliki lebih ratusan ribu ahli dan sudah mencapai 4.3 juta sales setiap bulan. WoW!!! Best kan... 

Apa kaitan STG dengan Percutian Percuma ni?

Setelah anda mengetahui apa itu STG, sudah semestinya anda ingin tahu bagaimana untuk mendapatkan tiket pelancongan PERCUMA tu kan? Jadinya, LeYa sertakan syarat-syarat yang perlu anda ikut sebelum mendapatkan tiket percutian percuma tersebut. 

Step 1: Anda dikehendaki mendaftarkan diri sebagai ahli sebanyak RM50 sahaja

Step 2: Memiliki kecenderungan untuk berjaya

Step 3: Mempunyai akaun FB / Instagram

Step 4: Ada Internet dan Smartphone / Komputer / Tablet

Step 5: Rajin dan Berdedikasi

Apa yang Anda akan Dapat Melalui Program ini?

1) ILMU
2) MENTOR
3) SISTEM
4) Percutian PERCUMA 2-3 kali setahun
5) Bonus setiap bulan
6) Untung Runcit (ikut anda)
7) Produk-Produk Superb dan Terbaik dari ladang

Untuk sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut mengenai Projek STG dan dapatkan pelancongan PERCUMA ini, boleh hubungi LeYa di

Contact No: 017-6321680

0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com