Khamis, 5 Januari 2017

Strategi Asas Buat Bisnes Menerusi Facebook

TESTIMONI STG DAN ONLINE MARKETING.. TAK PAYAH SUSAH-SUSAH.. KAMI SEDIAKAN SEMUANYA...

90% Hanya Ber 'Online" Sahaja !!!

10% Lagi??? Stock Delivery

Apa yang kami OFFER ???

Kepada kaki2 FB dan yg suka ber'online', jom jadikan akaun FB kita sebagai ATM machine!!!

Chating2!!, Posting2!!, Sharing2!! Taging2!! Klicking2!! Money again and again coming in 10K -20K seminggu!!!! di sini kami buktikan!!!


Anda hanya perlu duduk di depan PC mengetuk papan keybord atau Menekan2 butang Smartphone!!! Apa yg kami sediakan untuk anda;

1. Ilmu Marketing online free (yg berharga RM999 satu sesi -course diluar)
2 .Produk dibekalkan
3. Iklan/Promotion online disediakan
4. Personal coaching online marketing sehingga expert
(jika ambik course diluar hanya 1x coaching)

Dimana;
a) Produk : clinical tested, international certified, HALAL dari JAKIM, dan testimoni dari beribu pengguna. Ini juga peluang baik untuk anda melalukan 'transformasi wajah dan kulit yang lebih cerah, gebu dan berseri dalam masa 3hari sahaja'. 

b) Gerak kerja : hanya perlukan komitmen dari anda untuk online facebook 30minit hingga 1 jam sahaja setiap hari. (jalankan secara online je!)

c) Potensi Pendapatan : Tiada had, RM2000~RM5000 sebulan, bonus akhir tahun, promosi melancong, dll. 

d) Bantuan : Web promosi percuma, bimbingan dari komuniti usahawan internet, bimbingan dari pakar2 kecantikan. Mentor anda seorang ibu yang bergelar jutawan.
Nak tahu dengan lebih lanjut?

Sila hubungi saya di 017-6321680
atau facebook Illya LeYa
untuk FREE CONSULTATION
 
------------------------------------------------------------------------------------------
TESTIMONI SMART TYCOON GROUP (STG) DAN ONLINE MARKETING
------------------------------------------------------------------------------------------
 
DR ELMY JOHANA

 
ALHAMDULILLAH SYUKUR PADAMU YA ALLAH!We BREAK THE RECORD!

Amazingly!Subhanallah! Just 1 month BERONLINE closing SALE more than 300K! 

~The BEST BIZ ONLINE SYSTEM
~The BEST BIZ ONLINE TEAMWORK
~The BEST STG GROUP dan Mentoring System

Tabung Kereta Settle!Tabung Wawasan Settle!


Tahniah kepada semua Konsultan! This is a TEAMWORK! We Will Celebrate Exclusively bersama Percutian!Tunggguuu!!!
-----------------------------------------------------------------------------------
 
 [PuanAisyah Yussni]

I LOVE BIZ ONLINE.....TQ ALLAH SWT & TQ ST GROUP THE BEST...!!!

Al kisahnya....sebelum ini saya adalah seorang yang agak ketinggalan dengan dunia2 IT nie..sehinggalah saya tercabar dengan diri saya sendiri,yang mana melihat orang yang dah berjaya dapat sale hanya dengan online bisnes sahaja...
Dalam hati berkata2 
" Jika orang lain boleh buat,Aku pasti boleh buat..!! "

Bersama our group...kami belajar dan belajar sehinggalah dengan izinNYA kami menemui satu Teknik & Strategi iaitu " CAKARAN HARIMAU "
yang hasilnya sangat Luar Biasa....!!!

Alhamdulillah...sangat bersyukur.....kerana kini Jumlah peningkatan SALE naik Berganda dengan hanya 90% online bisnes sahaja...

Dan Yang paling saya bersyukur adalah Our Biz patners sangat2 happy dan teruja...!! yang mana boleh gain SALE 20K hingga 60K dalam masa sebulan...so AMAZING...!!!
dan juga yang sebelum ini tiada sale zero.....tetapi hanya dengan FB online dah boleh dapat INCOME...!!!

Ya Allah sesungguhnua NikmatMU dan KekuasaanMU Tiada Had Batasannya...!!!
Dunia kini sudah berubah dengan teknologi2 yang perlu kita Maju kedepan dengan cepat....!!! so Kitalah yang perlu berubah untuk dapatkan sesuatu yang lebih mudah...

kepada Kawan2 semua,di STG kami dah sediakan Platform dan kami menadah tangan untuk bantu anda semua...dengan apa yang kami dah dapat dan rasai nikmatnya bersama Biz Online.... (^_^).......


------------------------------------------------------------------------------------------
MENTOR - MENTOR SMART TYCOON GROUP (STG) DAN ONLINE MARKETING
------------------------------------------------------------------------------------------

CDM Norazlin Nordin
 
 
 
Wanita inilah yang bertanggungjawab menjebakkan Murni dan Cikgu Apit ke dalam bidang perniagaan ini. Beliau juga adalah idola kami dalam perniagaan ini.  Mentor Norazlin asalnya merupakan felo di salah sebuah kolej Universiti Teknologi Malaysia. Dalam kesibukan kerjaya sebagai felo kolej dan juga Pegawai Penyelidik di UTM, beliau dapat mencapai pendapatan jutaan ringgit. Tidak leka dengan keselesaan hidup ketika itu sebagai wanita berkerjaya dan juga isteri kepada Senior Engineer di sebuah syarikat oil & gas dengan gaji puluhan ribu ringgit, beliau terus membuktikan bahawa perniagaan sememangnya 9/10 daripada sumber rezeki. 

Dalam keadaan ekonomi yang jatuh bangun, beliau tetap berada di tahap tertinggi.... Hmmm... bertuah kan kalau dapat bimbingan dari wanita hebat ni....itulah yang saya rasa juga.. Sifat kelakar dan bijak beliau sentiasa menambat hati kami semua...Tagline kami semua kepada Mentor Norazlin 'PAKAR LELEH STG'
 
CDM Hafiz Rithduan Malik
 
 
Yang ini pula Mentor Apit.... Peneraju CAT Team di bawah STG ini seorang yang periang dan mudah menambat hati setiap insan di kelilingnya.. Sentiasa bersikap positif dan sentiasa mempunyai 'energy' yang besar, itulah sifat beliau yang saya sejujurnya akui membawa beliau ke tempat di mana beliau berada sekarang. He is really an expert in building exciting network. Kreativiti beliau membuatkan kami sentiasa berniaga dalam suasana happy, seperti sebuah keluarga besar yang sangat bahagia. No STRESS at all!

Santai tapi masyuuukkkk! Sebelum mencecah usia 30, beliau sudahpun menggenggam pendapatan 6 angka tahunan... Masih lagi seorang guru, upppsss!!! dia berura2 nak melepaskan karier sebagai guru (syhhhh biarlah dia buat pilihan yang bijak kita doakan yang terbaik untuk dia). 
 
CDM Murni Zuriati Mohamed
 
 
Ini lah Mentor CDM terbaru STG...MURNI ZURIATI...
Jom kita baca lagi apa kata Murni kalau kita pilih dia sebagai mentor kita...Garang tau dia ni...tapi garang2 dia sebab nak kita semua menjadiiiii..!!!!
 
"Saya juga akan turut membimbing anda yang benar-benar ingin mencapai impian... Prinsip saya, 'Understand the rules of the game, then play it better then the other'. Mudahkan? Dengan modal yang sangat rendah, saya boleh tunjukkan anda bagaimana anda boleh mendapat Passive Income dalam masa paling lewat 2 tahun!
 
Anda ingin pendapatan 4 - 5angka sebulan? Saya sudah pun ada ramai protege yang mencapai pendapatan tersebut. Dari suri rumah sehinggalah pelbagai latar belakang yang hebat2.. It's proven! Business ini sangat mudah. It's just the matter of being in the right group... Tq Allah for choosing me to be in this group".
 
CDM Murni Haryati Mohamed 
 

Kakak kepada Mentor Murni Zuriati dan juga antara business partner hebat yang berjaya Mentor Cik Mun groom. Dari seorang yang hanya tahu menjual barang, berubah sepenuhnya menjadi seorang usahawan! Baca lagi apa kata Cik Mun tentang pencapaian kakak kesayangannya ini :
"Beliau adalah insan yang saya kira sangat hebat. Malah lebih hebat dari saya dalam bidang perniagaan... 5 tahun dahulu, beliau merupakan seorang yang sangat suka menjalankan apa juga perniagaan secara part time. Pernah jual tudung, kuih, makjun, tupperware, kain, baju dan macam2 lagi lah.. Tak kurang juga skim cepat kaya..huhu...Berbeza dari saya yang hanya menjalankan 1 jenis perniagaan sahaja secara part time.
Tapi ada perbezaan antara kami... Income! Akhirnya, setahun yang lepas, beliau pun mula membuka hati untuk menyertai saya, tetapi masih juga menjalankan perniagaan2 beliau yang lain... hmm...degil ni! Until satu masa dia perasan, income dia menjual bioever lagi besar dari income jual barang2 lain. See! I told u!

Bila beliau betul2 ready, I said now it's time for you to build networking. Conventional style can't take you far in a very short time. Mula2 biasala alasannya, TAK RETI NAK CONVINCE ORANG! Saya kata no worries. I'll guide you...You know what?! Tak lama pun beliau bertatih, terus berlari....Terus menerima pangkat Diamond Sales Manager (pangkat ke 3) dalam masa 4 bulan dan melonjak pula menjadi Double Diamond Manager (pangkat ke 2 tertinggi) dalam masa 5 bulan sahaja...Hebat! Bila keupayaan diri dicungkil dan di'paksa' sedikit, hasilnya sangat luarbiasa!
Kini beliau hampir ke tangga Crown Diamond Manager, idaman semua usahawan...Memegang pendapatan 5 angka sebulan dan sudah pun meletakkan jawatan sebagai Senior IT Engineer di sebuah syarikat swasta... Hebat wanita ini! I am proud of you!!!"

Nak tahu dengan lebih lanjut?

Sila hubungi saya di 017-6321680
atau facebook Illya LeYa
untuk FREE CONSULTATION

Sumber: Mr Google



0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com