Khamis, 30 Mac 2017

Shopping Online Termurah di EZBUY.MY

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

 

Sudah semestinya zaman serba moden kini diikuti kesibukan ramai memberi sedikit masa untuk membeli keperluan peribadi dan rumah. Waktu kerja yang tidak menentu ditambah pula kesesakan lalu lintas membuatkan kita sering kali mengabaikan untuk membeli barangan peribadi dan rumah. Lebih-lebih lagi bila badan kita dah penat, tentunya ingin cepat sampai ke rumah untuk berehat.

Kini anda tidak perlu risau lagi! Anda semua telah diberi cara baru untuk membeli barangan keperluan anda hanya dari rumah. Terima kasih LeYa ucapkan kepada Ezbuy.my, platform membeli belah atas talian termurah dan mudah buat pengguna yang sibuk masa kini. Platform membeli belah secara online yang menawarkan barangan dari China, USA dan Taiwan. 


EZBUY.MY sudah berada di Malaysia sejak tahun lepas lagi. Ia dapat memudahkan urusan pembelian anda dari barangan peribadi, pakaian dan perkakasan rumah. Anda tidak perlu risau lagi jika kesuntukan masa kerana kini anda boleh membeli belah hanya dari rumah. Best kan! Jimat masa dan tenaga. Pelbagai jenis barangan dijual di sini seperti berikut:

  • Women's Clothing
  • Men's Clothing
  • Toys, Mother & Kids
  • Shoes, Bags & Accessories
  • Home & Garden
  • Beauty & Health
  • Sports & Outdoors
  • Office & Stationery
  • Automotives
  • Mobiles & Tablets

Cara-cara untuk Shopping secara online di ezbuy.my

1. Login / Register
Perkara paling penting yang anda perlu buat adalah register dahulu sebagai pengguna laman web ini. Yelah kan... Kalau tak, macam mana nak bershopping sakan nanti.. Hehehe.... Anda hanya isi maklumat seperti yang dikehendaki. Kemudian, bila selesai, boleh lah anda login untuk masuk ke dalam laman web ezbuy.my. Dan.... boleh lah cuci mata dan beli apa yang berkenan di hati.



2. Pilih barangan yang hendak dibeli

Jangan malu-malu untuk memilih barangan yang anda mahukan. Kemudian, kalau dah jumpa, klik pada produk tersebut. Buat pilihan warna dan saiz, kuantiti dan maklumat yang dikehendaki di situ. Bila dah siap isi, tiba masanya untuk membuat pembayaran. Cara nak buat pembayaran, anda hanya perlu ikut sahaja arahan yang telah disediakan. Selebihnya, anda DONE sahaja dan tunggu sehingga barang yang kita order sampai di hadapan pintu rumah.


Tawaran Menarik Buat Pelanggan Setia EZBUY.MY

Ada lagi tawaran menarik buat anda yang memang suka membeli belah secara online. Mana-mana pelanggan setia Ezbuy.my disarankan untuk jadi Ezbuy Prime Membership. Seperti yang kita sedia maklum, kos penghantaran dari luar negara sangatlah mahal. Jadi, dengan hanya PRIME MEMBERSHIP, kos penghantaran hanya RM8.80 sahaja. Murah kan! Berbaloi sangat. Untuk menjadi PRIME MEMBERSHIP, boleh klik Di Sini,


Best kan! Cuba anda bayangkan segala keperluan barangan yang anda inginkan ada di sini. Tak perlu dah pergi mana-mana lagi. Hanya duduk di depan komputer / laptop / tablet / handphone, anda dah boleh dapatkan barangan kesukaan anda dengan membeli secara online di ezbuy.my.



Sempena Blogger Meet & Greet Workshop yang dianjurkan oleh pihak EZBUY.MY pada 25 Mac 2017 lalu, LeYa telah berkesempatan merasai kehangatan membeli belah secara online di laman web ezbuy.my. Bukan setakat itu sahaja, LeYa juga telah menerima hadiah cabutan bertuah dari mereka. Kesanggupan dan pengorbanan masa LeYa datang ke The Next Academy, Glomac di Bangsar itu memberi keceriaan buat diri LeYa untuk terus memberi sokongan dalam industri blogging dan shopping secara online.


Cukup lah untuk LeYa membebel di sini kali ini. Dah tiba masanya untuk anda semua singgah dan membeli belah secara online di Laman Web EZBUY.MY untuk dapatkan pelbagai barangan yang menarik dan murah di sini.

Cepat!!! Ada tawaran diskaun sehingga 70% ditawarkan di sana. Zaaaasssss..... jom singgah dan shopping online di EZBUY.MY sekarang!!!


Selamat bershopping untuk anda semua...


4 ulasan:

  1. Memang menarik platform nih, kena cuba jugak

    BalasPadam
  2. kerja-kerja shopping begini memang best..

    janji ada duit..wow.

    BalasPadam
  3. kena cuba shoping kat sini pulak lepas ni . tq sharing

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com